úterý 4. srpna 2015

Polní růžovka (outfit)

Ne, opravdu jsem dnešní outfit nemohla pojmenovat lépe =D

Mikino/triko jsem si pořídila při své poslední návštěvě kadeřnice, je z místního obchůdku a měli ho ještě v námořnickém provedení. Tedy v modré barvě s bílými pruhy. Ozkoušela jsem obě varianty, ale nakonec má volba a i mamuši padla právě na tuhle barevnou kombinaci.
Je poněkud slaďoučká, ale mně to vůbec nevadí, líbí se mi to tak. Materiál je velice příjemný na omak a jako třešničku na dortu vidím především potisk Paříže.

Protože jsem sladkou růžovku už nechtěla ničím jiným rušit, sázka zbylého outfitu padla na černou barvu. Jen boty jsem si vzala hadí růžové slipony, kterými se nemohlo nic pokazit.
Tentokrát jsem jako prostředí pro nafocení zvolila pole se sennými balíky. Mám pocit, že tohle prostředí je snad stvořené pro focení outfitů, naprosto jsem se zamilovala a nejraději bych, aby je tam ještě hodně dlouhou dobu nechali a já je tak mohla ještě v budoucnu využít =)

Fotek je dnes celkem hodně, ale snad mi to odpustíte, protože polní balík tu zase jen tak asi neuvidíte =)))))













Pevně věřím, že se vám polní prostředí bude líbit stejně jako mně =) Těším se na vaše komentáře, mějte prima večer!

kkiss

10 komentářů:

  1. Mikina se mi hodně moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, jake v Teplicich navstevujes mistni obchudky ? :) a nedala bys nejake konkretni typy ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, z Teplic bohuzel tato mikina neni, je z Biliny :) Jinak v Teplicich je obchudku spoustu a myslim, ze tak neni ani potreba davat konkretni typ, clovek kdyz si to proleze, dokaze narazit na pekne kousky a to jak u vietnamcu, tak v normalnich kramcich :) Verim, ze nebude zadny problem nejake najit, plno jich je ve 28.rijnu nebo na Masarycce :) Tak snad jsem alespon trosku pomohla.

      Vymazat
  3. Skvely outfit.

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ty boty jsou pecka♥
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný outfit Andrejko, strašně ti sekne :) A moc děkuji za Lipcote, už jej mám doma, dnes jsem jej poprvé vyzkoušela a je skvělý, ta výdrž rtěnky je božská .)

    Spotřebováno: Červenec 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, Lucinko. No jupí, jsem moc ráda! Trošku se s ním člověk musí naučit, ale jakmile už se ví, jak na to, tak je to perfektní společník =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*