sobota 1. srpna 2015

Sporty Girl (outfit)

Zatím jsem neměla čas si pořádně vyrazit do města do krámů a omrknout slevy. Záměrně jsem to vlastně ani neudělala, protože šetřím na dovolenou, takže se snažím vyhnout se pokušení, protože je mi jasné, že kdyby mě nějaký krám lapil, asi bych se jen tak nedokázala udržet a má peněženka by zaplakala. Když jsem ale posledně zašla na kávu (vlastně frappé), mimochodem, to byl nápoj, který musíte vyzkoušet všichni, protože takovou mňamku jsem ještě neměla - foto s místem najdete na mém instagramu, neodolala jsem a zašla se podívat do drogerie a také Gatu. Musím říct, že oni ty slevy fakt umí. Nevím jak vy, ale já si jako slevu představuji opravdu nízké - až směšné ceny - a to se jim tu opravdu daří. Navíc se zde dá najít spousta pěkných a kvalitních kousků. Tentokrát jsem si odnesla jen jeden a to ne v podobě oblečení a musela jsem se hodně držet, abych si neodnesla i něco dalšího.
Co jsem si nakonec tedy odnesla?

Kšiltovku za 58,-.



Zkoušela jsem si jich hned několik, ale žádná mi nepřišla jako ta pravá. Ačkoliv se mi líbily, tak mi neseděly tak, jak bych si představovala,a ž jsem narazila na tuhle, která padla jako ulitá a já si ji pyšně odnesla k pokladně. Kšiltovky čas od času nosím, včera jsem ji například vzala na grilovačku, která si sportovnější look žádala. Dokonce jsem na ni sklidila několik komplimentů, takže se mi radost z její koupě ještě zdvojnásobila. Barva a provedení je celkem zapamatovatelné a výrazné, takže se člověk musí držet trošku při zemi. Já jsem pro tentokrát zvolila triko v neonkové barvě z TW a k tomu oblíbený královsky modrý přehoz, pokoženkované leginy, botky z CA a oblíbenou modrou kabelku.




Opět se tu hodně často objevuje královská modrá, ale já ji zkrátka miluji a nemohu si pomoc! Snad vám to tedy nebude vadit a zalíbí se vám i další variace s touto barvou.



Fotky byly bohužel nafoceny už poměrně pozdě večer, takže jsou tmavší - s bleskem se mi nelíbily, takže jsem je zesvětlila až po nafocení.

Jaký je váš vztah ke kšiltovkám? A jak se vám líbí ta má?

kkiss

5 komentářů:

  1. perfektná kabelka, si super :)


    Izabella | my diary /klik/

    OdpovědětVymazat
  2. čepice není můj styl, ale outfit se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja šiltovky zbožňujem, mám ich kopec, ale nikdy ich nenosím, nejak sa neviem sa s nimi zladiť :P

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Playboy - Play it Wild

    OdpovědětVymazat
  4. Přijde mi, že kšiltovky Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*