pondělí 31. srpna 2015

Retro nádech (outfit)

Ani nevím proč, ale tento kousek mi prostě připadá něčím retro.

Když jsem si tento overal - další do sbírky (ačkoliv byl první) pořizovala, vůbec by mě nenapadlo, že mi tak bude připadat. Jakmile jsem si ho ale vzala prvně na sebe a potom se viděla na fotkách, tak jsem si přišla jak z dřívější doby. Možná i díky vlasům, které jsem si po dlouhé době sčesala do culíku, ale vpředu si vyčesala bouli.

Overal opticky může díky svému bláznivému potisku rozšiřovat. Proto jsem se trošku pojistila vysokými podpatky z Gatu. Ty mě sice trošku k výšinám vyhnaly, ale nedá se říct, že by pomohly s optickým zeštíhlením. No co už, jsem jednou ženská, která má nějaké své tvary, tak tady jsou v plné parádě.

Bohužel dnes nezbývá více času na rozepsání se, proto to dnes utnu trošku rychleji než obvykle, tak snad mi to jednou odpustíte =)






Kdyby se někomu overal zalíbil, tak je z Primarku =)


Mějte se famfárově !

kkiss

7 komentářů:

  1. já těm overalům nějak nepřišla na chuť :( ale vlasy jsem takhle nosila hodně často a tobě to moc sluší :)
    růžová giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to :)) Líbí se mi lodičky :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. náhodou overal ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Overal je moc pěknej a vypadáš úplně jinak s tímto účesem - tím ale taky chci říct, že Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mockrát vám všem děkuji za krásné komentáře, udělali jste mi radost =)*

    OdpovědětVymazat
  6. Ja síce teda popravde na overaly niesom a žiadny nevlastním ale tebe neskutočný pristane je výrazny, ale opäť si ho super skombinovala. A kedže ja som taký naušnicový maniak tak ti opäť chválim aj naušnice :) A vlastne celý outfit ako inak :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*