úterý 31. května 2016

Hravě s prvními Nike Air Max (outfit)

Ano, i já jsem již delší dobu toužila po svých vlastních AirMax teniskách.

Můj přítel je miluje a docela rozšiřuje svou sbírku. Vždy jsem tak trošku chtěla vědět, co na těch botách všichni mají. Upřímně se mi líbily vždy, ten tvar tenisky mi zkrátka byl blízký a lahodil mému oku. Cesta k výběru těch pravých ale snadná nebyla. Přála jsem si nějaké, které nebudou zbytečně bláznivé, abych je mohla nosit k co největšímu množství kombinací..

Stále jsem nepřicházela na to pravé ořechové a když už se někde nějaké parádní objevily, neměli na mě mou velikost, takže to byl osud a bylo jasné, že mi zkrátka nebyly přány.. Ten den se to ale změnilo.. Čekaly tam na mě, přímo na mě! Sice mi málem vyprodali velikost, ale nakonec vše dobře dopadlo a já si je odvezla domů. Šedivou miluji a jakmile jsem je obula, myslela jsem si, že s nimi půjdu i spát. To se nakonec nekonalo, ale hned ráno jsem si je přinesla do ložnice a položila je vedle postele, abych na ně měla pěkný výhled, až tak jsem z nich byla nadšená.

Nadšení mě neopouští dodnes, protože je tuze ráda nosím. Jsou neuvěřitelně pohodlné a pata je jak  bavlnce, ne-li na nadlehčujícím obláčku. Ne vážně, investice nelituji a konečně chápu, proč jim přítel propadl. Ani já v tom asi nezůstanu s jedněmi...

V outfitu také můžete vidět mé nové kalhoty z Lidlu. Maximálně jsem si ho teď oblíbil a vždy se nemohu dočkat, co uvidím v akčním letáku za nabídku. Máte to někdo také tak?







Mějte se prima a dejte mi vědět, jestli také máte AirMaxy a jaká byla cesta k nim.

kkiss

6 komentářů:

  1. S těmi akcemi v Lidlu to mám stejně jako ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Jsem moc ráda, že nejsem jediná :D jsem jak blázen, ale já to prostě miluji!

      Vymazat
  2. Já teď přemýšlím nad verzí Thea, příjdou mi tvarově takové jemnější a zamilovala jsem si je ve stříbrné :D ale nejsem si úplně jistá zda je unosím, přece jen budoutrošku výraznější :) A asi bych si už taky mohla pořídit kšiltovku NY <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thea jsou moc krásné, ale ty ceny mi přijdou šílené, na to, že mají takovou makovou podrážku - která se mi u nich vůbec nezamlouvá. Já jsem jim odolávala dlouho, protože je miluje přítel. Ale musím říct, že jsem s investicí spokojená a i ty ve stříbrné v Thea verzi budou luxusní!

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*