sobota 21. května 2016

Pink Lady (outfit)

Nádhernou neděli všem mým příznivcům i případným novým návštěvníkům :))

Ačkoliv jsem si říkala, že se vrátím zpět do režimu, do jakého jsme byli zvyklí a budu tak postovat články opět v pondělí, středu, pátek a výjimečně o víkend, rozhodla jsem se zařadit článek dnes, ale i hned v pondělí. A to jen a jen proto, že jsem měla chuť se s vámi podělit ihned, aktuálně.

Mužíček mi odešel s bráchou podívat se na fotbal a já mám zatím chvilku pro sebe, ale vlastně tak trošku i pro vás - protože právě pro vás blog píši. Než se vrhnu na učení, kterého je celkem hodně a nechce se mi do něj, co vám budu povídat, ukáži vám svůj dnešní outfit. Ráno to bohužel nevypadalo, že by měl být nějaký krásný a super slunný den, takže jsem zvolila tmavé a ještě dlouhé kalhoty. Protože jsem si udělala včera radost a koupila si nový klobouk (ten je z Gatu), musela jsem ho hned vzít na výlet a ladila jsem k němu tak i triko, které sice má dlouhé rukávy, ale krajkované, takže je triko vzdušné a příjemné na těle. Původně jsem měla nachystanou ještě koženkovou bundu v camel odstínu, ale opravdu nebyla potřeba.
Jako kabelku tu můžete vidět, jak jinak a teď tomu dlouho nebude jinak, mou novou O bag. Střídám ucha o sto šest a tahám ji neustále, protože jsem zkrátka zamilovaná a nechci ji vyměnit za jinou, tak snad prominete.

Fotky jsme s přítelem pořídili na našem výletu, který jsme dnes podnikli a já si nemohla vybrat jiné místo, než-li rozkvetlý šeřík. Tak nádherně voněl už na hony daleko a hlavně je tak krásný a pozitivní, že to zkrátka nešlo jinak.
Dnes tedy uvidíte outfit a v následujícím týdnu bych vás opět prostřednictvím blogu vzala s námi na další zámek :) Můžete hádat, který to bude. Budiž vám jako nápověda, že je opět v Ústeckém kraji...











Užívejte víkendu a pokud se učíte, tak nezapomeňte, že je potřeba se i odreagovat :) Budu se moc těšit na vaše tipy, jaký zámek jsme nejspíš navštívili :)

kkiss

4 komentáře:

  1. :) pekné fotky aj kabelka :) ... no ja moc nemôžem hádať ten zámok, keďže české veľmi nepoznám :D ale čo takto ísť pozrieť na nejaký na Slovensko? :) mne sa ale v Česku páči Hluboká, ten je nádherný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee! No tak to moc dekujeme za tip! :) Slovensko me moc laka uz jen kvuli Tatram a prohazkam v nich :)

      Vymazat
  2. Vypadas skvele i fotky se ti opravdu povedly.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*