středa 27. července 2016

Květované léto (outfit)

Léto je plné barev, vůní a květin.

A protože počasí ne vždy přeje a slunce svítí, tak si ho rozsvítím květy na sukni.
Fotky vznikly jeden večer, kdy jsme si šli sednout s našimi přáteli na večeři. Byl krásný letní den se vším všudy. Slunce pražilo a to tak moc, že na místě, na které jsem se usadila na terase restaurace, mi svítilo přímo do obličeje a i sluneční brýle byly proti němu krátké. Jak ale postupně zapadalo, tak se ulevovalo mým očím.. A protože jsem nemohla vychytat správné naklonění vůči slunci, vysvobodil mě z mého místa nakonec přítel.

Chtěla jsem ještě zmínit, že ten večer jsem si uvědomila, jak důležité je mít ty pravé přátele.. Ty, co vám upřímně řeknou, že tahle barva trika vám opravdu nesluší a zároveň ty, co vás nechlácholí jen prázdnými slovy "to bude dobré", ale snaží se s vámi najít nějaký způsob, řešení. Ale také ty, se kterým dokážete skvěle vypnout, zajít na dobré jídlo a pití bez výčitek o nějakou štíhlou linii, či naopak si zajít zasportovat bez makeupu a řádně se zpotit a zřídit.
Život má ve zvyku někdy brát, ale také dávat.. A je to tak správně. I když jsem ten pocit jeden čas v minulosti neměla, tak jsem zjistila, že tomu tak skutečně je.
A já mu za to děkuju!










Závěrem mého dnešního filozofování... Nežeňte se za dokonalostí, těžte z nedokonalostí, naučte se užívat života se vším, co vám přichystá. Nejen, že se budete cítit spokojenější, ale budete i šťastnější.

kkiss

5 komentářů:

  1. Tie topanky ti robia strasne tucne nohy, nehnevaj sa 😐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za nazor, priste urco nemusi byt anonymne :) ja se zlobit nebudu, protoze 100 lidi 100 chuti.

      Vymazat
  2. Sluší ti to :) Ta sukně se mi líbí :
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*