pátek 29. července 2016

Nákupy Lidl: Mexický týden

Tak jsem si říkala, že asi udělám nové "okénko", které se bude věnovat nákupům v Lidlu. A to proto, že jsem si ho v posledních několika měsících velice oblíbila a myslím si, že by nebylo na škodu se podělit o úlovky z něj a napsat si, co třeba z různých surovin z tématických týdnů vařím, co nám chutná a co nás nakonec moc nenadchlo a tak podobně.

Otázkou samosebou je.. Bavili by vás nějaké takové články tohoto typu? Dejte mi rozhodně vědět dole v komentářích. Na dnešním článku si to můžeme tak trošku "vyzkoušet", jak by to mohlo vypadat a příště bychom krom jídla, které nás čeká ve většině článku dnes, mohli dát také úlovky z oblečení a doplňků, na které dělám v poslední době doslova hony :D

Jdeme tedy na to. Dnešní edice Lidl článku se bude věnovat MEXICKÉMU TÝDNU.
S přítelem jsme se na něj moc těšili, protože jsem slíbila, že udělám plněné tortilly a uděláme si i nějaké to pikantnější jídlo.
Jak náš nákup dopadl můžete vidět na následující fotce. Ráda bych jen upozornila, že na ní nejsou všechny dobroty z nákupu, ale především ty z tématického týdne.


Začneme těmi hmotnými nákupy... Největší radost tohoto nákupu pro mě byly nové nože. Pro někoho možná hloupost, ale jakmile jsem je uviděla v letáku, byla jsem naprosto natěšená a šla si pro ně cíleně. Měli na výběr z několika designů, ale mě nejvíce uhranul tento. Takže jsme za cenu 199,- neváhali a nože vzali.



Další radostí a praktickou věcí zároveň by nákup plastových dóz. Jednu sadu jsem už koupila týden nazpět za 99,- se třemi dózami se silikonovými uzávěry v různých velikostech. Tento týden jsem nakoupila dózy za 129,- ve větším provedení. Využívám je především na skladování pokrmů v lednici.


A teď šup na jídlo a pití. Tento džus jsem už jednou v minulosti koupila. Nepamatovala jsem si ale jak chutná a tak jsme si ho museli koupit znova a zachutnal nám natolik, že jsme si za dva dny letěli pro další :D


Miluji tortilly a to jak nastudeno tak teplo. Milujeme čisté tortilly s mnoha semínky, ale i ty ochucené. Proto jsme vzali jedny veliké s hodně semínky a druhé špenátové. Hned další den jsem je udělala s náplní z Lidlu, kterou uvidíte na dalším fotu...


Tou náplní bylo jak jinak než Chilly Corn Carne. Je moc dobré a hlavně rychlé, když si ho poctivě nechcete vařit sami. Samosebou si ho ještě dochucuji a pak plním předehřáté tortilly. Co se týče černých fazolí, tak ty dávám na chléb ke svačinkám podle Břicháče Toma :)


Poslední chuťovkou z tématického týdne byl cheddar na mexický způsob. Mňamka!


Z uplynulého týdne jsou mexické dobrůtky u konce. Ve čtvrtek jsem si ještě letěla pro sportovní oblečení, ale o tom třeba zase někdy příště.
Tak co? Líbily by se vám tyhle články? Čeká nás český týden, který pro mě není až tak zajímavý, ale až zase nějaký přijde, ráda napíši opět článek :)

kkiss

3 komentáře:

  1. Lidl miluji, během roku dělám téměř každý týden útok na něj. Já mám rády tyhle tématické týdny na určitou zemi, pouze Český týden mě moc nenadchnul :-( asi proto že na ty naše šmakovky typu salám Vysočina, Poličan, Vepřové konzervy, piva apod.. moc nejsem.
    Tyto články by mě bavily, hodně v Lidlu nakupuji jak potraviny tak i oblečení, zatím mě Lidl nezklamal, právě naopak mile překvapil :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Do Lidlu chodím ráda nakupovat, takže za mě tyto články určitě ano :) Z mexického týdne jsem měla tortily bez náplně, jen tak ty obyčejný a promazala jsem si je paloučkem, do toho šunku, sýr všechno z Lidlu k tomu nakrájela zeleninu a odpolední vydatná svačina byla na světě :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*