sobota 30. července 2016

Na bobovou dráhu (outfit)

Pohodový víkendový den všem!

Původním plánem byl výletový článek, ale protože se mi tu sešlo poměrně velké množství outfitů, rozhodla jsem se zařadit jeden z nich. V této kombinaci jsem vyrazila na bobovou dráhu do Altenbergu. Máme to tam s přítelem moc rádi, protože se vyblbneme, zároveň něco nakoupíme v Nettu a jedeme dom.
Tentokrát jsme si dali pouze jednu jízdu a i tak stála zato. Jela jsem dolu celkem kalupem, ale stěžovala mi to kšiltovka na hlavě, kterou jsem si během celé jízdy druhou rukou přidržovala :D Byla to v zatáčkách opravdu psina, to vám teda povím.
Zdárně jsme ale oba dorazili do cíle a už se těšíme na další jízdu :)

Počasí nebylo super teplé, takže jsem na sebe oblékla kalhoty ze slev v Kiku, které se mi moc líbí díky tmavě modré barvě a protrhaným místům. K tomu jsem si vzala triko, které máme s přítelem stejné. Vyvětrala jsem také novou kšiltovku NY v červené barvě s bílým nápisem. Tu barvu miluji a i to, jak svítí do dálky. Protože jsem zmrzlina, vzala jsem si i jednoduché černé sako a bylo mi prima.







Mějte famfárový víkend a zase v pondělí!

kkiss

1 komentář:

  1. my tiež s priateľom milujeme bobovú dráhu :) teda viac ja ako on :D ale je to vždy zábava :) pekný outfit si zvolila, a na poslednej fotke si rozkošná :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*