středa 31. srpna 2016

Maybelline a Essence novinky na rty

V nákupních novinkách jste určitě zaregistrovali také kosmetické produkty.
Mám namysli 2 rtěnky a jeden lak na nehty. Vše jsem si pořídila z nových kolekcí. Jednou z nich je nastávající nový sortiment od Essence, která by měla předělat svůj sortiment již v září. V Německu už to novými produkty a nabitými stojany praská doslova ve švech a já stále nechápu, proč to u nás vše tak trvá.
Co mě velice mile překvapilo, že Essence přišla s černou a bílou rtěnkou na rty. Ano, čtete dobře. Jen by mě zajímalo, jestli se dostanou i k nám, co myslíte? Já bych snad dala ruku do ohně, že ne. Tu černou jsem ze zvědavosti zkusila čárnout na ruku a nebylo to vůbec zlé. Nechme se tedy překvapit.


Tou druhou novinkou je rtěnka značky Maybelline Loaded Bolds. Co si budem povídat, ty odstíny jsou úchvatné, zkrátka WOW! Ale teď opět upřímně.. Kolik z barev se k nám asi tak dostane? To nejnudnější jádro, jak jinak. Musím říct, že i Německo mě lehce zklamalo, protože jsem věřila tomu, že si tam nechají pustit více těchto netradičních odstínů, ale bohužel. Z nové řady jsem se dočkala pouze tří odstínu a z toho byl jeden vybraný..
Byla tam také jen hrstka a k tomu ještě jedna nová řada nesoucí název Bold Matte Darks. Když si je ale zadáte do Googlu, vyjede vám úplně jiná řada, tak já tomu nerozumím. Jestli jste někdo v tomto ohledu moudřejší, dejte mi echo, jestli se snad v každé zemi jmenují kolekce jinak?
Jako důkaz a taky namlsání přikládám koláž stojanu s novinkami Essence a právě zmíněnou novou nabídku rtěnek od Maybelline.



A teď už k mému výběru. Jako první si představíme temně hnědou krásku od Essence.

Essence Matt 08
Nemohla jsem odejít bez ní. Temná hnědá barva bude ideální na podzim i zimu. Nanáší se velice pěkně, já preferuji oťupkání do kapesníku a opětované nanesení, abych si prodloužila výdrž a zvýšila intenzitu. Za mě palec nahoru, je zkrátka nádherná.



Maybelline Loaded Bolds 882 Fiery Fuchsia
Nevěděla jsem, který odstín vybrat, ale jakmile jsem si je všechny čárla na ruku, rozhodla jsem se pro tento malinově zastřený matný odstín. Je super pigmentovaný, vypadá na rtech naprosto nádherně a díky bohu nemám doma nic podobného. Nejvíce barva rtěnky odpovídá na první fotce úvodní koláže. Miluji ji a myslím, že ji budu nosit hodně často.


Závěrem swatch na ruce

Jak se vám tyto rtěnky líbí? A co myslíte, dostanou se k nám všechny zmiňované novinky?

kkiss

4 komentáře:

  1. No to je pecka!!! <3 Nádherné barvičky, ta tmavá by mě taky lákala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Veru! Ta tmavá byla mou favoritkou dlouho.

      Vymazat
  2. neviem si predstaviť biely rúž :) ešte čierny ako tak, ale biely asi nie :) no ale ktovie, čo k nám príde :)
    tieto tvoje sú krásne oba, asi viac sa mi páči ten tmavý, ale ešte pokiaľ je takto teplo,slnečno, tak aj koralový je krásny :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já upřímně také ne, ale hodně se prý využívá jako podkladový pro ty pestré barvy :) A moc děkuji, na podzim i teď je vynosím oba.

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*