středa 24. srpna 2016

Nákupy Lidl: Britský týden

Vypadá to, že tento týden se ponese u mě na blogu v duchu nákupů..

Zjistila jsem totiž, že jsem nenafotila žádný outfit, zato tu mám spoustu novinek z nákupů a protože jeden článek by byl na hooodně dlouho, tak ho asi rozdělíme na 2 až tři části. Doufám, že vám to nebude vadit, zavládne tu hold trošku změna :)

Nákupy budou ale pestré, protože pokaždé jsem nakupovala jinde. Neminou vás tedy ani nákupy v Lidlu, v německém Primarku, nebo pár kousků, které jsem ukořistila i tady u nás.
Protože minulou středu tu byl Lidl, tak zvolím dnes nákupy právě z něj, ať to má trošku štábní kulturu, jak by řekl můj taťka :D.
Jaký týden nás čeká tentokrát? Pro ty z vás, kteří se v tom ztrácí a moc to nesledují, tak vám napovím. Bude se jednat o nákupy z Britského týdne. Protože jsem učinila v podstatě dvojitý nákup v tomto týdnu, omluvte prosím, že jsou fota pokaždé s jiným podkladem.


V první polovině nákupu je to mix jídla a kosmetiky.. Britský týden mě velice potěšil a těšila jsem se hned na několik věcí. Většinu z nich jsem již ochutnala, nebo dokonce snědla, takže si myslím, že si můžeme vyložit karty na stůl :)

Exotická mražená směs - 39,90.-
Ano, hádáte správně, žádná novinka, ale druhé balení, protože to první padlo za vlast na má oblíbená smoothie, která si připravuji s novým mixérem - jak jinak, než také z Lidlu. Opět musím zdůraznit, že tuhle směs mám snad nejraději a to jsem ji přehlížela (neviděla).

Tělové mléko - 69,90.-
Ani tady se nekoná žádná změna. Pořídila jsem další tělové mléko, protože mi voní natolik, že jsem ho koupila i domů.

Bramborové lupínky, octové - 34,90.-
Konečně k něčemu tématickému z onoho týdne. Mé oblíbené octové bramburky jsem v letáku málem přehlédla, nevím, jak se mi to mohlo povést, ale naštěstí při asi pátém důkladném listování letáku jsem si jich všimla. Nejspíš mě zmátlo, že vyobrazené byly pepřové. Brambůrky byly dobré, ale na můj vkus ještě málo kyselé.

Jogurt s příchutí - 12.90.-
Těšila jsem se na příchuť peprmintové čokolády, ale ta už tam na mě bohužel nečekala. Protože ochutnávám ráda nové věci, vzala jsem si aspoň Red Berries & Cake.

Fazole - 12.90.-
Ty jsem tam nemohla nechat, miluji je! Jednou za čas je nám s přítelem dělám hezky s cibulkou a nějakým kvalitním párkem na kolečka, trošku dochutím pepří a solí a můžeme se umlaskat s boulema za ušima!

Ovocný čaj - 34.90.-
Na ovocné čaje moc nejsem, nejvíce piji zelené, rooibos a čaj černý. Protože jsem ale byla zvědavá na tuhle ovocnou kombinaci, neváhala jsem a zkusila ji. Abyste pochopili.. Ovocné čaje u mě moc nevedou, protože mě po většině pálí žáha. Tento si ale zatím vede moc dobře a pálení se nedostavuje, navíc jeho vůně a plná chuť ovoce je zkrátka mňam!

Druhá polovina nákupu je spíše přítelova, ale i já jsem si tam ten den přihodila nějakou tu dobrotu, kterou vám tu nyní ukážu spolu s jeho praktickými věcmi.


Jak vidíte, tak se to opět neobešlo bez něčeho na zub, ale také k pití a dokonce na sebe..

Digitální posuvné měřítko - 269.-
Kleště - ??
Tady vám k tomu moc nepovím, protože tomu rozumím jak koze petrželi, každopádně přítel si nákup těchto věcí velice pochvaloval.

Leginy - 149.-
Původně jsem z oblečení nic nechtěla, ale nakonec jsem se rozhodla, že vyzkouším další leginy. Popadla jsem je nejprve v černé barvě a za dva dny si letěla i pro ty v tmavě modré a jsou úžasné!


Odlakovač Cien s acetonem - 29.90.- ?
Naše stálice s mamušou jak v acetonovém tak bezacetonovém provedení.

Cider - 19.90.-
Byla jsem zvědavá na příchuti, tak jsem od každé vzala jednu. Obě mi chutnaly, ale nebyla jsem z nich odvařená natolik, abych si koupila další do zásoby :)

Jemné karamelky - 49.90.-
Dámy a pánové, pokud je ještě mají, tak si je kupte. Lituji, že jsem nevzala alespoň o jedno balení navíc. Jsou naprosto dokonalé a v našem pytlíčku zbývá posledních pár kousků. Vynikající jsou jak čokoládové, tak vanilkové, je to nebe v hubě.

A jsme zase u konce. Další nákupy z Lidlu máme zdárně za sebou a já se opět ptám, co jste v Britském tématickém týdnu pořídili vy? Nákupy v Bombastických cenách zatím neplánuji, ale třeba sebe samu překvapím..

kkiss

6 komentářů:

  1. my vždy keď ideme do Lidlu kvôli nejakému týždňu, tak tam nič z tých produktov nie je :( tak super, že si si kúpila toľko vecí :) hlavne karamelky ma zaujali :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakto? Tak ho máte špatně zásobovaný, nebo lidi jako supy! To není výjimkou ani u nás.

      Vymazat
  2. Aaa zítra do Lidlu jdu, tak musím myslet na to exotické ovoce :D dobrůtky jinak

    OdpovědětVymazat
  3. Já se těším příští týden na řecký týden..:)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*