sobota 6. srpna 2016

Šedo-modrá garáž (outfit)

S hledáním míst na focení je to někdy psina..

Například tuhle garáž mi přítel přímo vytipoval k jednomu outfitu z minulosti. Kdybych se dala do probírání starších příspěvků, možná bych premiérová fota s ní i našla :) To takhle kolikrát jedete a hledáte dobré zákoutí, nebo alespoň pozadí, které by nějakým způsobem korespondovalo s vaším outfitem a dotvořilo tak celkový dojem. Pár míst už máme zajetých, proto se někdy stává, že se opakují a záleží pak na mně, jak si nafocené outfity poskládám, abych se vyvarovala častému opakování pozadí.
Ono to není tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát. Protože fotky pořizujeme v našem volném čase, není vždy zrovna snadné je pořídit na pěkném místě. Chápejte to tak, že když mám outfit, který by se zrovna hodil k pozadí této garáže z dnešního článku, rozhodně tam nepojedu jen kvůli tomu, abych ji měla na fotce. Hold se nedá nic dělat a když nemáme cestu kolem (někdy ji třeba i máme, ale já zrovna na své garáže - je tam více barev vedle sebe a nejsou vůbec k zahození - nemám náladu, nebo mi přijde, že se k outfitu zkrátka nehodí) musím hledat jinou alternativu.
Není to časté, ale stalo se, že jsem několik outfitů nepostla už jen kvůli nevhodnému pozadí, které celkový dojem v mých očích kazilo.

Dalším oříškem jsou detaily.. Tím myslím takové ty drobnosti, kterých si buď všimnete a opravíte, nebo preventivně dáváte pozor, abyste jim celkově předešly, nebo je zkrátka vyfotíte a zjistíte to doma při jejich úpravě.. Co mám teď konkrétně na mysli. Teď nedávno se tu objevil článek s outfitem, kde se mi zrovna tento detail nepovedlo zachránit, ani dvorní fotograf si toho nevšiml a tak jsem si té neplechy všimla až doma. Šlo o zaháknuté zdobení na mé kabelce, které jsem měl hozené přes ucha tašky mimo. Blbost, řeknete si, ale když si toho pak všimnete, tak vás to zkrátka štve a nejradši byste všechna fota vymazali. Já jsem se ale tentokrát držela a fota jsem i tak publikovala.
Jindy tím detailem může být osoba v pozadí, která se zrovna dívá do objektivu, nebo zachází v dáli za vaše tělo, takže je to opět rušivý element.
Nevím jak vy, ale já jsem ještě zcela neotrnula focení před lidmi. Někdy mi to tolik nevadí, záleží na místě, kde zrovna fotíme. Někdy mám ale problém a přihlížející nebo kolem jdoucí mi vyloženě vadí, protože evidentně nechápou, proč se nakroucám před objektivem.

Dnešní outfit bude u mé oblíbené garáže. Objeví se i v budoucnu (ta garáž), ale v jiné barvě, tak schválně, jestli si vzpomenete na tento článek s povídáním o hledání míst na focení :)






Mějte se krásně a napište mi, jak to máte s focením před lidmi a hledání míst vy :)

kkiss

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*