středa 7. září 2016

Nákupy Lidl: Řecký týden, sportovní oblečení Crivit

Další dávka mého oblíbeného Lidlu!

Těšíte se? Dnes nás čeká opravdu velká porce, avšak ne vše vám mohu ukázat, protože mezi věcmi je i dárek, který by tak dotyčný/á odhalil/a...

Na Řecký týden jsem se nijak nechystala, nebo neplánovala nákupy v něm, ale nakonec jsem se neudržela a při návštěvě Lidlu jsem do košíku naházela pár vytipovaných produktů.
* Moc se omlouvám, ale dnes nebudu uvádět přesné ceny. Vy si je ale (pokud máte zájem) můžete dohledat ve starém letáku Řeckého týdne zde.)

Řecký týden

Jogurtový drink - vlašský ořech a med
Velice mě tato kombinace zaujala a tak jsem si ho přihodila do košíku. Zatím jsem ho nezkusila, protože si ho šetřím.

Sezamové tyčinky
Na můj vkus byly trošku tvrdé, ale jinak jako zobání večer k televizi ideální.

Sezamová pochoutka s medem a nugát s mandlemi
Slepovaný sezam mám ráda a dlouho jsem ho neměla, už padl za vlast a byl výborný. Druhou pochoutku si zatím šetřím, ale asi také brzy neodolám.


Jemný řecký sýr
Naprosto vynikající záležitost. Velice jemný a svěží sýr s výbornou plnou chutí! Mňamka!

Oregánové brambůrky
Ty jsem vzala kvůli mamuše, protože má oregáno moc ráda. Určitě budou vynikající, protože jsme zatím v tomto případně nešláply vedle.

Chybička se mi vloudil a zjistila jsem, že jsem zapomněla nafotit 2 věci z nákupu. Tou jednou byl ŘECKÝ JOGURT s příchutí pomeranče a broskve a byl naprosto vynikající! Tím druhým produktem jsou pak MÁSLOVÉ FAZOLE, na které se moc těším!

Běžný nákup v Lidlu
Na následujícím fotu bych vám ráda ukázala několik věcí, které kupujeme v Lidlu běžně a které nepatří do tématických týdnů. Nebudu se proto k jednotlivým potravinám rozepisovat. Všechny máme osvědčené a mohu je s klidem na duši doporučit.

Sportovní oblečení Crivit
Avšak na toto jsem se moc těšila. Na čtvrteční nabídku sportovního oblečení. Vyrazila jsem hned na otvíračku, protože jsem ihned poté pospíchala péct chleba a domácí ciabatty s mou skoro švagrovou. Malé rozčarování přeci jen přišlo. Vzhledem k tomu, že jsem byla v Lidlu asi 5 minut po oficiálním otevírání, tak v koši se sportovními bundami jich bylo maximálně tak 6-8 kusů. Zaslechla jsem, že jich prý dorazilo málo. Pravda byla ale někde jinde, protože si je rozebraly prodavačky a zaměstnanci teplického Lidlu.. Celkem sprosté, nemyslíte? Kdyby přišlo málo kusů, tak jak by mi pak obhájili, že v Duchcově (v podstatně menším městě kousek od Teplic) měli sportovních bund hromadu a v Teplicích 5minut po otevírací době 6-8ks.)
Zpět k tématu.. Cíleně jsem si šla pro dvoje leginy a jednu podprsenku. Na místě jsem si ale vše naživo prohlédla a zjistila, že se mi nákup značně navýší. Už v letáku se mi líbily sportovní podprsenky 2, ale bála jsem se, že ta jedna bude průhledná. Opak byl pravdou a tak jsem ji vzala také. Leginy byly na první pohled skvělé oboje. Nakonec jsem přihodila i šedé triko s tím, že si ho doma vyzkouším a případně ho vrátím. Měli ho ještě v oranžové variantě, ale ta oranžová se mi absolutně nelíbila a evokovala ve mně popelářskou uniformu. Usmálo se na mě ale štěstí a do koše s bundami někdo hodil černou s ombré rukávy. Původně jsem žádnou bundu nechtěla a na první pohled se mi v katalogu nejvíc líbila růžovo fialová. Tu jsem si ze zvědavosti vyzkoušela a naprosto se do ní zamilovala, takže putovala do košíku. A hned po ní jsem právě uviděla vrácenou černou s ombré rukávy. No a byla ruka v rukávu. Nesla jsem si je domů. Nebyla jsem si jimi jistá, protože jsem původně ani jednu nechtěla, ale mamuša i skoro švagrová s mým úžasným mužem mě utvrdili v tom, abych si je nechala. 
Někdy v budoucnu možná nafotím i outfitu a kombinace s těmito sportovními kousky, měli byste zájem?

Čistící kartáček na obličej
Cíleně jsem však šla pro čistící kartáček na obličej. Je hodně podobný tomu nejznámějšímu, který stojí snad od 3-6000,-. Šílenost. Tento vyšel na 499,- a myslím, že to bude skvělá investice. Dostanu ho k narozeninám, takže ho zatím nevyzkouším.



Velké nákupy jsou u konce. Někdo z vás se na tématický týden v duchu Řecka moc těšil, tak jsem zvědavá, co jste pořídili vy? A co sportovní oblečení Crivit? Máte svůj úlovek?

kkiss

3 komentáře:

  1. tentokrát sa mi podarilo uchmatnúť aspoň ten jogurt s pomarančom a broskyňou z gréckeho týždňa, a už sa na neho teším, keď vravíš že bol vynikajúci :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, Veru :) já prostě Lidl zbožňuji!

      Vymazat
  2. Sezamové tyčinky mám moc ráda, teď jsem v Lidlu objevila takový balení po 3 sáčkách, stojí 10 korun a je to mňamka :). Líbí se mi sportovní věci

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*