pondělí 5. září 2016

Pandora: Nový příběh začíná

Tento víkend jsem vám a i sobě dopřála malou pauzu, protože se můj víkend nesl v pracovním duchu.

Než se pustíme do dalších nákupů, které tu pro vás ještě mám a chystám, rozhodla jsem se pro článek z jiného soudku..
Blíží se mé narozeniny a protože má spřízněná duše A. se přestěhovala do Německa a již se nemůžeme stýkat tak pravidelně, domluvily jsme si přednarozeninové posezení. A. slaví své narozeniny také v září. Protože jsem ji před nějakým časem naočkovala na Pandoru, stal se z ní doslova maniak, kterému já mohu jen sotva šlapat na paty.
A to byl možná i důvod toho, že se tentokrát doslova zbláznila..
Darujeme si od určité doby právě korálky na Pandoru a tak si vzájemně náramky plníme a máme tak vzpomínky, když už se nemůžeme vídat tak často, jak jsme byly zvyklé dříve.

Tentokrát na mě ale čekala jiná krabička než obvykle. Věděla jsem, co asi přijde, ale do poslední chvíle jsem tomu nemohla uvěřit, až jsem krabičku otevřela.
Můj stávající náramek se totiž už naplnil a vy jste si tak mohli prohlédnout všechny mé přívěsky a hlavně ten poslední v posledním článku věnovanému Pandoře, který si můžete připomenout zde. Jedno místečko se ještě přeci jen zaplnilo, akorát jsem se vám zapomněla pochlubit a to srdíčkem k Valentýnu od mého úžasňáka♥.
Dnes jsem si bohužel nepřipravila foto celého svého "starého" náramku, ale ukáži vám právě ten nový, který byl darem společně s korálkem. A. je zkrátka můj blázen a já si moc vážím, že mi udělala takovou radost. Pro někoho je to kýč, ale pro mě je to smysluplný dárek, protože si korálky sama nekupuji a hodně tak pro mě znamenají. Sice mi na Pandoru kupují jedni a ti samí lidé, ale ke každé možné příležitosti, takže mám vlastně poskládaný příběh, který se pojí s prvním výročím, promocemi, či jinými životními událostmi.
Mým dalším snem je pořízení Essence, na kterou se kupuje jen hrstka korálků a přijdou mi taktéž výjimečné, protože jsou více intimnější a vystihují vás po jiné stránce. Tak uvidíme.
Když budete chtít, do budoucna nafotím svou "starou" Pandoru a hlavně poslední srdíčkový korálek od své lásky, který naplnil příběh prvního náramku. Možná by se na náramek vtěsnal ještě 1 až 2 korálky, nejlépe visací, ale osud tomu tak nechtěl a mám nový. Možná si nějaké korálky z toho naplněného přendám na ten nový, ale trošku se zdráhám, protože mi přijde, že první náramek má být tak, jak je, protože byl poskládán v jinou dobu a teď je čas začít plnit ten nový, druhý :)

Konec bylo vypisování, jdeme na fota.







To by bylo pro dnešní den ode mne vše. Mějte se moc krásně!

kkiss

4 komentáře:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*