čtvrtek 20. prosince 2012

Diamonds are girls BEST FRIENDS

Ne nadarmo se říká, že diamanty jsou nejlepšími přáteli ženy.

Nevím jak vy, ale já miluji všelijaké doplňky, cinkrlátka, prstýnky, hodinky.. Ale ze všeho nejraději mám náušnice.
Náušnice jsou pro mě nedílnou součástí každého outfitu. Bez nich bych dobrovolně nevyšla. Pokud se tak někdy stane, připadám si jako "nahá". Když mi něco "nevisí" v uších, jakoby mě kus chyběl.
Jelikož mám už nakoupené všechny vánoční dárky pro své blízké, mohu si dovolit udělat radost sobě.
A protože jsem náušnicemi posedlá a v poslední době je mají všude za příznivý peníz, udělala jsem si radost hned několika páry.

Začnu prvními náušničkami, které ještě nejsou doma, ale již zítra budou.
Poslední dobou ulítám na zlaté barvě a především stylu s ostny, takže tyto kruhy s hroty byly jasná volba.
Koupené na FB (Luxury shop - 149,-)
Kruhy s ostny (zlatá barva)

Nejdéle koupené náušničky mám tyto s barevnými slzami. Dotýkají se skoro krku a jsou opravdu velice efektní. (Tally Weijl)

Dalším úlovkem byly černé krásky zlevněné na polovinu. (F&F)


Další krásky jsou snad mé nejmilovanější ze všech z posledního období. Jsou zlaté v kombinaci s modrými kameny. Zatím sklidily samý úspěch.(Tally Weijl)

Poslední úlovek je z dnešního dne. Když jsem měla dlouhou chvíli na nádraží, zašla jsem si do krámu a narazila na náušnice, které jsem tam nemohla nechat. (Ještě za ty prachy =D Tally Weijl- 49,-)


(Omlouvám se za kvalitu fotek, ale byly pořízené večer a tudíž je jejich kvalita dosti zanedbatelná)

Jak jste na tom vy s doplňky a především náušnicemi?
Máte je také rády a nemůžete odolat, když vám nějaké padnou do oka, anebo si ujíždíte na něčem jiném?







Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*