středa 26. prosince 2012

Outfits..

Ahojky =)

Když bylo ještě venku krásné počasí a svítilo sluníčko, strašně ráda jsem ze šatníku vytahovala barevné kousky oblečení a snažila se je různě kompletovat a dolaďovat nejrůznějšími doplňky a pak jsem si je fotila.
Velice mě to chytlo a tak určitě někdy udělám další outfity. Dokonce by mě bavilo i stylizovat nějakou "hvězdu" - vybrat jí outfit, nebo k již danému vybrat doplňky, boty atd..
Ráda bych se proto dnes podělila o pár fotek.

Snad se budou líbit.
Popadne vás taky někdy tato "nálada", kdy máte chuť jen tak "kompletovat" outfity?

kkiss

Růžovo gepardí a žluto-červená Amerika

Modro žlutá, jako barva Teplic =)

Zůstáváme u žluto-modré jen v jiné variaci =)

Červeno - modrá

Sladěné nehty a šperky

Hnědá, modrá

Gepard v "červeném"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*