čtvrtek 27. prosince 2012

Food..

Krásný den všem =)

Jelikož pomalu a jistě nám končí rok 2012 a začneme opět nanovo, novou etapu s číslem 2013, ráda bych se ohlédla za "jídelníčkem předešlého roku", který jsem si nafotila (ačkoli neúmyslně) a tak se mi nastřádalo poměrně dosti fotek skrz Instragram =)
Jídla jsou tam různá a není to nijak srovnané dle stravování přes den, či tak něco, takže se neděste, že bych to takhle denně "patlala" dohromady jako páté přes deváté =)
Jak jsem již zmiňovala, nejsem vůbec vybíravá a mám ráda všechno možné (krom hub, ty nikdy nepozřu) dle toho také vypadají fotky =)

Prosím, najezte se očima - přeji dobrou chuť =)

kkiss

Banány s nutelou

Kino, Pepsi, Popcorn, Nachos

Snídaně po Ladies Night

Večeře v podobě Sushi - miluji

Pepe Lopez

Salátek Caesar

Rybička, špenát, hranolky, remuláda, okurka, salát

Oslavy

Již připravený Caesar

Ladies Night

Mlsáme

Jahůdkové (tvarohové) knedlíky

Fazolový salát 

Plněná tortilla

Bramborová kaše se zeleninou a ryba

Tatarák a syrečky 



6 komentářů:

  1. Ach tie tortily, bolo by už zájsť do kina
    amethyst-fatale.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Samé dobroty, já miluju hlavně tortilly :). A ryba s kaší je moje oblíbená kombinace.

    OdpovědětVymazat
  3. Inak mám takú malú odveci otázočku, kľudne to môžeš potom vymazať ale prosím ťa kde si nastavila v komentároch to, že tam máš to "Odpovedať"? Ja som buď slepá alebo neschopná ale nikde to neviem nastaviť :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tak to upřímně nevím =/ sama se v tom ještě moc nevyznám a měla jsem to tu automaticky, aniž bych to nějak nastavovala.. Zkus to projít někde v úpravách, nebo přímo v "komentářích" po levé straně co máš, když jsi na Bloggeru přímo.

      Vymazat
    2. fuuu veď práve že som už všetko prešla a nič :/ no tak nič díky aj tak :)

      Vymazat
    3. Ach tak, to me mrzi :( moc jsem nepomohla, kdybych na to prisla, dala bych vedet.

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*