neděle 23. června 2013

Lážo plážo na zahrádce - random

Máme tu neděli a pro ty z vás, kteří pracuji, nebo jim ještě neskončila škola, ukončení víkendu.

Snad jste si ho užili po svém a pokud ne a byl třeba plný práce nebo učiva, určitě to napravte v následujících dnech =)


Já jsem si svůj relax a pohodu s klídkem bez tabáčku užila ve středu a čtvrtek minulého týdne, kdy jsem relaxovala na zahradě, koupala se a opalovala. Udělala jsem pár fotek, abych vám navnadila atmosféru, které jsem si užívala a mohli jste ji společně se mnou nasát.


Byla jsem nevěrná SuperManovi s Rumcajsem a zahrála si tak chvilku na Manku ;D


Babička je ta nejlepší kuchařka na světě a tak jsem si oba dva dny pošmakovala na obídcích, které mi uvařila.



Na zahrádku už jsem přijížděla vždy časně ráno a tak jsem pozorovala východ slunce skoro až od počátku.



Užívala jsem si přírody a květin...


Mlsala zdravě...
Až jsem z toho ohnula vidličku

.. ale i nezdravě:


Vyfotila detail šat:


A závěrem vám poslala slunečnou pusu =*

kkiss

18 komentářů:

  1. Super... moc hezké fotky :) nejvíc se mi líbí ty botky! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, po dlouhé době jsem je vytáhla a málem jsem zapomněla, že je mám =)

      Vymazat
  2. Jé, nádherný random fotky zlatí :) s kloboučkem ti to moc sluší! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Random fotky mám moc ráda :)) Ten Rumcajs mě pobavil :-D A koukám, že jsi úplně kloboukový typ, fakt ti sluší :). Tvoje vlasy ti mega moc závidím, protože jsou nádhernééé, jak to jen děláš? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D To jsem ráda, že splnil účel =) Jéé, děkuju, naprosto jsem si je zamilovala. A vlásky? Tyjo, to těší snad nejvíc, je to asi více prvky najednou, ale musím zaklepat, že se mi v poslední době dosti vylepšily.

      Vymazat
  4. NÁDHERNÉ FOTKY :) Na té poslední Ti to strašně moc sluší, ale ono na všech, to je jasný :)! Hned jsem si všimla ohnuté vidličky a docela mě to pobavilo :D taky se chystám na melounek, čeká na mě v lednici. Moc hezký random :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko velice děkuji, jsem tuze ráda, že se líbí =) Vidlička dostala i mě =D nějakej šunt to asi byl!

      Vymazat
  5. Sluší ti to moc, to musela být pohodička :) U babiček je to nejlepší, člověk nemusí nic moc dělat a má se tam jak v ráji :) A máš opravdu božííí sandálky <3

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohodička to byla a u babičky to zbožňuji už od malička =)

      Vymazat
  6. Hezké fotky.. botky jsou úžasné .. a pobavila mě ta ohnutá vidlička :D:D

    U babičky chutná stejně nejlíp! :))

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky, taktiež mam lážo plážo na zahrade v posledných dnoch..:D haha ohnuta vidlička nemá chybu..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, byl to úžasný relax a ta vidlička byla bomba =D

      Vymazat
  8. Závidím všetkým, čo majú záhradu :)
    Tá vidlička :D:D:D Bojím sa jej.
    No a klobúčik máš najkrajší ♥

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*