neděle 16. června 2013

Super (manovský) DEN

Při nedělním večeru mám vždy chuť na nějaký ten "kecací" článek, trošku filozofování a polemizování.

Doufám, že vás těmito články nenudím, nebo nenahlodávám k tomu, co třeba nechcete při neděli (filozofování, přemýšlení a polemizování, ale především čtení tolika písmenek, o které půjde i dnes), a proto pokud ano, tak raději dál nečtěte, protože se jdu opět "vyžvatlat" =)) .

Ve čtvrtek 13.června pro mne nastal den S. A proč den S a ne den D?
To vám ihned povím..
Věřte nebo nevěřte, přímo z nebe se ke mně snesl totiž konečně Superman. A měli jsme si tedy udělat Super den.
Dobrá.. ne tak doslova se snesl z nebe až ke mně, ale zkrátka a dobře, doslova a do písmene za mnou přiletěl... (až z Ameriky, kde byl nejspíš zachraňovat nějaké lidské životy).

Jelikož jsem si nebyla jistá, zda-li ho v "lidském přestrojení" poznám, byla jsem velice nervózní a pokoušela se vymyslet nějaký signál.. Bylo mi ale napsáno, ať si hlavně vezmu své "supertriko" a nemám žádný strach, že jako SuperGirl SuperMana poznám bezpochyby...
Trošku mě to uklidnilo a tak jsem se vydala v hodinu H a v den S (tedy čtvrtek) na místo M za svým SM (SuperManem).

Měla jsem zpoždění, jelikož mi nepřály spoje, ale dorazila jsem. Hlavou mi běhala obava a to taková, jestli mezitím SM nezmizí zachraňovat lidské životy na druhý konec světa... Byla jsem ale stále optimistická a to se vyplatilo... Byl tam!!

Pomalu jsem se blížila k místu M a již z dálky věděla, že jdu správně a SM na mě čeká... Plášť si nechal sice doma, ale jinak byl ve svém mundůru.
Byli jsme si sednout v Rock Café, dali si něco k pití a vedli dlouhé povídání o našich super životech.
Protože nám počasí přálo, rozhodli jsme se jít projít.
Již u pokladny měli nějací dva týpci zvláštní připomínky a poznámky typu - tak si užijte super večer a smáli se... Lekla jsem ,protože jsme byli asi prozrazeni.. A jak se tak procházíme naším lázeňským městem, lidé se usmívali, špitali si něco a i měli tu a tam nějaké poznámky... Upřímně jsem nechápala a užívala si dále svého super dne...

Až večer mě to ale trklo...
Prozradili jsme se totiž vědomky/nevědomky sami..

Jak?....


Tak...

A to by bylo asi vše k setkání s SM.

2 komentáře:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*