pondělí 17. června 2013

Nové kousky v akci

Po víkendu se opět hlásím a po dlouhé době mrkneme na to, co jsem si oblékla v posledních dnech.

Měla jsem velice nabitý víkend a nezastavila jsem se... Protože jsem měla neustále co dělat, ale o tom třeba někdy příště... Prozradím jen, že jsem pracovala na jedné přeměně/proměně.

V pátečním randomu jsem vám ukázala své úlovky z posledních nákupů a dnes vám hned dva (vlastně tři, ale ten jeden není vidět =( ) představím v outfitu =)

Nakupovala jsem v krámečcích u našich vietnamských prodavačů. Klidně si ohrnujte nos, pokud jste zastánci nenakupování u nich, ale já si nemohu stěžovat. Za málo peněz hodně muziky a když se trefíte do doplnění nového zboží, tak se dají nalézt úžasné kousky za pár kaček.


Já jsem ukořistila věciček hned několik, ale dnes to budou ty, které uvidíte a to především 3/4 kalhoty světle šedé až trošku khaki barvy, které mě přišly na 230,-. Dále uvidíte šátek z jiného krámku, taktéž od vietnamských prodavačů, který mě vyšel na 89.-. A poslední věcí, kterou neuvidíte, ale mám ji, jsou náušničky, které jsem si pořizovala ve dvojím barevném a i tvarovém provedení a vyšly také na směšný peníz. Na sobě mám tmavě modré a pro představu přiložím fotografii obou náušnic a detailu šátku (spolu s Božkovem), kterou jste mohli vidět již v pátek.

K outfitu jsem volila ty napravo - modré

Krom nového šátku a 3/4 můžete vidět triko v modrém odstínu s mašlí, která není vidět (Terranova), dále mokasíny Botovo, kabela Asos, brýle Ray Ban.


Ti všímavější z vás si možná všimli, že nemám žádné náramky a ani nic na ruce.. Tak na náramky jsem zapomněla, to se mi stává poměrně často, ale to horší, odešla mi baterka v hodinkách (před víkendem), bez kterých jsem jak bez ruky, ale musím uznat, že od té doby, co je mám (dostala jsem je ke svým 18. nebo 19.narozeninám - už si přesně nevybavuji), vydržela až doteď.


Fotek je pomálu, ale alespoň něco =)

Na tento týden se na vás chystám také s nějakým tím představením nové kosmetiky, ale také dalších novinek v šatníku a možná i odhalení dalších věcí... =)

Vám všem přeji příjemný start a úsměv na tváři.

kkiss

6 komentářů:

  1. Moc pěkné, taky ráda nakupuji u Vietnamských obchodníků..mají super věci a dají se tam najít opravdu poklady..:)

    OdpovědětVymazat
  2. na tričká chodím k nim. a nech! to platí ale aj o rifliach. len topánky (okrem papúč na doma) u nich nekupujem. okrem toho, minule sme boli v New Yorkeri, chytila som tričko, roztiahla a videla som cez neho až domov, také bolo nekvalitné a "deravé". za toto má človek platiť? len preto, že tam visí štítok? nie, ja nie som značkový človek, posledné za čo chcem platiť, je značka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ups... :-D žiadna fashion blogerka by zo mňa nebola, no :-D a tyrkysová ti pristane ;-)

      Vymazat
  3. Hmm hmmm, pěkné no, sluší ti to moc, závidím, být chlap tak se neudržím!:-DD

    OdpovědětVymazat
  4. Takové kalhoty mě se na ženské nelíbí :))) ale ty kdyby jsi si vzala pytel na sebe, tak jsi moc krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to moc :) vietnamci mi nevadí, ale nenakupuju u nich :) každopádně mi nevadí, když někdo u nich nakupuje, když to přizná, jestli víš jak to myslím :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*