úterý 25. června 2013

Ombré modrá je ještě lepší než-li dobrá

A máme tu představení prvního kousku z nových úlovků!

Jaký jiný kousek by to měl být, než-li ten první "ulovený", že?

Tak tedy vzdušný pletený svetřík v ombré stylu... Koupila jsem ho u větví (hodně používaný termín pro vietnamské prodávající, jak jsem měla tu možnost zjistit) - pokud jste proti nim či nakupování u nich, tak jednoduše tento fakt vypusťte, ale já se zato nestydím =)
Ráda bych jen podotkla, že tento úplně stejný outfit, jen ještě s prvkem navíc, uvidíte ještě jednou...

Bílé, delší kraťasy jsou tuším buď z Takka nebo C&A, jistá si moc nejsem, dostala jsem je od jedné přátelkyně, dále mokasíny Botovo, kabela z krámku Obuv a náušnice z nějakého krámku s bižu - nejspíš SIX?

Všímavější z vás si mohou všimnout, že na ruce mám konečně své hodinky, jupíííí! Už zase šlapou tak, jak mají =)



Vlásky jsem si po dlouhé době spletla dozadu do nedbalého rybího copu:


Měla jsem dobrou náladu a tak jsem blbla

Jedna samofotka

Zdravím váááááás!


Nádherný den a nezapomeňte, modrá je dobrá ;) a už je to tak!

kkiss

14 komentářů:

  1. Jéé, takhle kombinace se mi hrozně líbí (modrá-bílá) a celkově modrá na blondýnkách, každopádně na královskou modř to nemá :P Moc ti to sluší zlatí :-*

    OdpovědětVymazat
  2. velmi sa mi páči tento tvoj outfit a sveter nema chybu :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já si nemůžu pomoct, ale tobě ta modrá barva strašně moc sluší! Svetřík je šik, a žádný podobný jsem nikde neviděla, jsi krásná a určitě rozsvítíš ulice a vykouzlíš příjemný úsměv na rtech všem okolo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Panejo, děkuji Ti moc =* Jsi zlatíčko a pokud jsem měla tu možnost někomu vykouzlit příjemný úsměv na rtech, tak teď za něj děkuji Tobě =) =*

      Vymazat
  4. Ten svetřík je opravdu originální, žádný takový jsem ještě na nikom neviděla :)
    A budu se opakovat, ale tenhle odstín rtěnky ti neskutečně sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Christine, velice Ti děkuji =) Jsem strašně ráda, že se líbí. Rtěnku jsem vytáhla - tuto konkrétní - po delší době a nebude na nějakou tu dobu ležet ladem.

      Vymazat
  5. moc pekný outfit :) páči sa mi ten zladený svetrík s topánkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snažila jsem se o dodržení pořadí barev =)

      Vymazat
  6. Topík je krásný! I já si pořídila ombré tílko a je fakt, že tyhle věci jsou prostě na léto parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško, mluvíš mi z duše, myslím si, že své využití v šatníku rozhodně mají =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*