pondělí 25. listopadu 2013

Holčičí den

V dnešním příspěvku bych se ráda porozprávěla o přípravcích, které jsem si v poslední době oblíbila a kterými si dělám radost, když mám zrovna chvilku pro sebe a udělám si takovou pěknou, relaxační, holčičí chvilku...


Řeč nebude ani tak o kosmetice dekorativní, nýbrž o té "užitkové a relaxační" - možná zkrášlující, nebo "ozdravné".
Ani nevím kde začít, ale vezmeme to asi od hlavy k patě... Ať v tom máme alespoň nějaký systém.
Ráda bych ještě také podotkla, že většina produktů je z Německa, takže to můžete brát jakýsi typ, pokud se vydáte za hranice ČR, nebo se porozhlédnout po něčem podobném. Věřím, že nějaký z produktů by se tu dal najít - třeba i na internetových stránkách, které zprostředkovávají prodej zahraničních výrobků.

Čistící antibakteriální ubrousky proti černým tečkám



Moc oblíbené ubrousky, které používám především před spaním na dočištění pleti a také před použitím dalšího produktu stejnojmenné řady, který představím následovně.
Doporučené používání je pro slečny mladší 25ti let.
Tyto ubrousky obsahují zinek, který je velice dobrý pro pleť s problematikou akné. V poslední době jsem začala opět celkem bojovat a musím říct, že s těmito ubrousky je to velké usnadnění.
Pleť je po aplikaci uklidněná, hladká, vyživená, ale rozhodně ne vysušená.
Jako bonus je její úžasná vůně, která je svěží a parfemace nepálí v očích - ubrousky lze také používat pro čištění od makeupu, na to já mám však zase své jiné favority.
Seženete je například v německém Müllerovi za velice příznivou cenu, která je naprosto zanedbatelná oproti jejich kvalitě.


Čistící antibakteriální maska


Stejná řada jako výše zmíněné ubrousky.
Aplikuji tak, že nejprve pleť ošetřím ubrouskem a poté nanesu masku. 
Má bílou barvu, je velice vláčná a po nanesení ztvrdne, ale ne tak, že byste nemohli hýbat pusou a ona vám posléze popraskala.
Pleť úžasně zklidní, "zatlačí" vám neposedné pupínky deroucí se napovrch a úžasně voní.
Opět se její použití doporučuje slečnám mladším 25ti let.


Samoopalovací tělové mléko AVEO Sun Kissed


Objevila jsem úplně prvně a očarovalo mě svou cenou a i provedením. Žadná hnědá lahvička, ale veselý potisk exotických květin, moře, ananas, kokos, papoušek...
To vše je první dojem, ale co je důležitější...
Když jsem se rozhodla o víkendu po koupeli ho poprvé vyzkoušet, myslela jsem, že po jeho otevření odpadnu! A to v tom dobrém slovasmyslu. Jakmile jsem otevřela víčko, linula se úžasná vůně, která vůbec není podobná jakémukoliv jinému samoopalováku, který jsem doposud vyzkoušela a že jich nebylo málo. Žádná klasická vůně kokosu, ořechů, pomeranče či podobných ingrediencí. Nedokáži ji pořádně popsat, ale připomíná mi něco z dětství, možná nějakou sladkost? Je sladšího charakteru, ale nic vlezavého. Je jemná, cítíte tam lehký závan kokosu, ananasu - možná vůně nějakého letního koktejlu, který ucucáváte na pláži! To je asi ono.. Nejbližší charakteristika, která mě napadá.
Má bílou barvu, takže nehrozí okamžité nechtěné ušpinění, je vláčné, dobře se roztírá a pokožku nevysušuje jako ostatní samoopalováky, se kterými mám zkušenost.
Doporučuje se krémování opakovat, aby pokožka postupně tmavla, což tak i praktikuji, protože mi přijde, že člověk dosáhne přirozenějšího vzhledu opálené pokožky.


Hello Kitty pěna do koupele a shower gel v jednom


Ano, je to určené pro děti, ale já jsem stále takové malé velké dítě.
Tuhle obrovskou sladce růžovou nádobu s pumpou jsem dostala k narozeninám a stala se nedílnou součástí každé mé koupele ve vaně.
Vůně je neuvěřitelná malin, do které se ponořím v podobě husté pěny.... Ach, nemohu se nabažit. Vydrží ve vaně poměrně dlouho a ta vůně stojí opravdu zato!
Věřím, že se dá sehnat i u nás.


Pěna na holení M.lady kokosová


Tato limitka v podobě pěny na holení obsahuje výtažky z kokosu a je krásně vláčná skvěle se nanáší. Sama dávám přednost spíše gelům, které po vytlačení vylezou v pevné konzistenci a mění se až s roztíráním. Tady rovnou vytlačíte pěnu a vůbec mi to nevadí. Vůně je kokosová s lehkým závanem nějaké květiny, velice jemná, nevtíravá, nemám ji co vytknout.



Holčičí den plný všemožných přípravků máme za sebou.
Doufám, že se vám po dlouhé době článek tohoto typu líbil a já se loučím.

kkiss

5 komentářů:

  1. Všechny produkty vypadají kvalitně ;) a s hello kitty ti naprosto rozumím, taky si připadám občas jak dítě a koupím si nějakou sladkou maličkost :D <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ubrousky jsou nejlepší. Já používám proti černým tečkám od Nivei a nemůžu si stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kde se dá prosím koupit ten samoopalovák? :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*