pondělí 18. listopadu 2013

Radosti

Opět se ozývám s delší prodlevou, kterou má na svědomí nedostatek času.
Musím ale říct, že jsem spokojená a mám stále co na práci.

Víkend jsem měla doslova nabitý a zažila jsem nádherné chvíle, že na jeho konci (konkrétně v neděli) mě doslova pohltila depka jako blázen.... Dlouho se mi to nestalo, takže jsem byla svým stavem vyděšená.. Návaly slz z ničeho nic a bez jakéhokoliv důvodu. Vlastně jedním zásadním by byl odjezd do Prahy a tedy opuštění domova na 4dny. Možná mě to mrzelo o to víc, že jsem prožila tak krásný víkend.
Dnes už je mi mnohem lépe, sedím si "doma v Praze" a čekám na obídek, který dnes nevařím já, to se ale mám.
Ráno jsem si odbyla povinnou přednášku a pak upalovala domů dělat co jiného než?.... Spát :D Ostuda, já vím. Mám pocit, že tu většinu svého života prospím, ale zatím mi to nevadí, jelikož co v tak hnusném počasí jde dělat - tím spíš, když jsou hodiny během dnů rozpitvané a ani pořádnou brigádou nelze volných pár hodin vyplnit :( Tak snad se i tak časem zadaří.

Teď už ale k radostem, které jsem si v poslední době pořídila a ráda bych se s nimi podělila i s vámi.


Neodolala jsem a pořídila jsem si nové pyžamo s kravím motivem.





Navštívila jsem také Lindex a objevila tam překrásné náhrdelníky za úžasné ceny. Sama jsem si ukořistila tento, který možná znáte ve stříbrno zeleném provedení. Původní cena byla 400,- a nynější 200,-.





Jelikož jsem potřebovala hrníček na čaj, který jsem si zapomněla vzít, pořídila jsem si tento s vánočním motivem.



Závěrem jedna postelová-pyžamová :)


Přeji pohodový start do nového týdne a pokud trpíte také někdy pochmurnými náladami, klidně se podělte, budu ráda.

Kkiss

12 komentářů:

  1. To pyžámko je luxusní!! Už se koukám po novém..chci jich hoooodně :D

    A nesmutni Andrejko, je těžké opouštět domov...ale o to hezčí je těšení se...:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, slintala jsem i nad tim zebrim, co jsi si poridila ty a jake bylo na dotek!!! Ach... Trpim presne tim stejnym, chci si jich koupit hodne a porad je stridat :D hruza!
      Dekuji moc za povzbuzeni, mas naprostou pravdu :-*

      Vymazat
  2. Pyžámko je úžasné! Už jsem jej obdivovala na Insta! :) Vánoční nebo zimní hrníček mně ještě chybí, ale už mám jeden vyhlídnutý, ten Tvůj je krásný. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji Misi :) ja jsem si zamilovala jeste jeden v NanuNana, pullitrovy se sobem! Byl naprosto bozsky, ale meli posledni a byl zrovna ustiply :/ Tak snad si ho brzy poridis a udelas si radost.

      Vymazat
  3. To pyžamo je opravdu bezvadný! Bohatě by mi stačily jen ty kalhoty, krása :-D. A zrovna předevčírem jsem si pořídila jeden bezva vánoční hrneček v KIKu, takový krásný a veliký, no nemohla jsem ho tam nechat :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ghihi, ty kalhoty jsou dobre sileny :D Tak hrnicek schvaluji, ja jsem si o vikendu take jeden poridila, ale ne vanocni ;( kazdopadne se mi jeden vanocni moc libil, ale byl posledni a ustiply ;(

      Vymazat
  4. Andrejko, nesmutni :)..! Vždyť ty čtyři dny utečou jako voda a už se brzo budeš těšit zase domů .. a navíc, máš tam kamarádku :))..Představ si, co bys dělala, kdybys tam byla sama..:)

    Moc pekné fotky :))To pyžámko je úžasné! Odkud je? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pyžámko super, náhrdelník super, hrneček super...přemýšlím co z toho nechci :-D
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Bože, jsi nádherně namalovaná!!! A pýžo je bomba a náhrdelník taky. Takový dny znám, myslím že občas každá nějakou tu depku "jentak" máme :/ ale tebe to přejde rychle, ty jsi naše sluníčko <3

    OdpovědětVymazat
  7. Jé to pyžámko je krásné Andrejko a moc ti sluší ♥ Zrovna včera jsem zažívala podobný pocit, všechno mi vychází tak jak má a jak jsem si přála, al ez ničeho nic prostě depka.. svádím to na to počasí venku :P

    OdpovědětVymazat
  8. To pyžamo je strašně roztomilé :D.. Jinak hrníček s náhrdelníkem jsou taky super, ale doma mám hrníčků už tolik, že není kam je dávat, takže s těmi se můžu rozloučit :( :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Není ten hrneček z Tesca? Přesně po takovém jsem tam koukala a koupila jsem si tam také pyžamo ale s vánočním motivem a jsem z něj nadšená. To s kravičkou je překrásné a Tobě to moc moc sluší.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*