čtvrtek 28. listopadu 2013

Kosmetické propadáky a zázraky od MS

Krásný čtvrtek vám přeji myšpulíni a myšpulinky =))

Včera jsem se předčasně vrátila z Prahy, nýbrž má přátelkyně a spolubydlící zároveň musela domů a mně se tam nechtělo být samotné.. Respektive ta vidina, že uvidím svou chlupatou kouli a strávím večer klábosením u vínka s mou mamušou byl silnější impuls než cokoliv jiného.
Zítra ráno jedu zase, odjíždí mi to v 8 a já doufám, že nedopadnu jako tehdá, kdy mi to ujelo a ještě jsem to málem odmarodila =D =/ Andělé, stůjte při mně.

Dnes to bude o kosmetice Miss Sporty.
Našla jsem si u ní totiž dvě věcičky, které mě velice nadchly, ale budu muset zároveň jednu kritizovat ...
Pojďme na to.. Abychom to měli od příjemného k tomu méně, začneme tím pro mě asi nej nej.

Rtěnka Miss Sporty - 058 Malaga


Úžasná barva, která mi připomíná kečup, anebo rajská jablíčka...
Je to červená s podtónem do oranžova, je strašně šťavnatá, nemusíte před její aplikací nanášet balzám, rty jsou po ní krásně vláčné, nezalézá do vrásek a navíc krásně ovocně/exoticky voní, jako jejich barvící balzámky v růžových obálcích se třpytkami - ten jsem milovala a měla šíleně dlouho.
Cena více než příznivá, tuším pohybující se od 50-60,-. Balením mi to trošinku připomíná kopii Essence, ale nevadí, protože  černá určo vypadá lépe.
Za sebe rozhodně mohu říci, že stojí za vyzkoušení!


So Fine Skin Matching Foundation


Přesouváme se ke kritice...
Nevím čím začít, ale pro mě je tento výrobek naprostý propadák...
Konzistence je tekutější, při zkoušce na ruce to vůbec nevypadá tak zle, roztírá se hladce, splyne s přirozeným odstínem na ruce, jen ta vůně je jak od nějakého laciného krému, nebo připomínající špatnou napodobeninu Nivey.
To vše na ruce celkem v pořádku.. Jenže do doby, než aplikujete na tvář... To se alespoň na té mé koná otřes!
Zalézá do vrásek, okamžitě šupinatí a drolí se! 
Nechtěla jsem být zlá a dala jsem mu druhou šanci.. Marně! Bylo to to samé v bledě modrém a to slibuje adaptaci vaší přirozené barvě a složení pleti, přirozený vzhled, stop lesknutí a mastnotě a to vše spolu s vitaminy A, C, E po dobu 8 hodin.
Upozorňuji, že je to čistě má zkušenost, každý máme pleť jinou a třeba zrovna vám sedne. Každopádně pokud budete testovat, rozhodně na ruku nestačí.
Byla jsem tak zhrzená, že jsem neudělala ani fota... nestála by totiž absolutně zato.


Nail Expert 5 in 1


Ovšem tady se vracíme opět ke chvále...
Lak, který používám jako podkladový, krásně nehty potáhne a kdyby měly prožitky a pocity, určitě ucítí, jak je vyživuje a hýčká. Díky němu mi lak vydrží i o 1-2 dny déle než normálně. Mám ho velice ráda a aplikuji před každým lakováním.
Tohle se MS povedlo!


Jediné co na fotkách neuvidíte, jelikož jsem to neozkoušela, je bělící lak taktéž od MS.
Bohužel, ale své nehty takřka vůbec nenechávám bez barevného laku, tudíž jsem neměla příležitost ho vyzkoušet.

Pro dnešek se s vámi loučím, právě se natřásám směr Praha a já doufám, že vás nějaký výrobek zaujal a třeba mi dáte v komentářích vědět který a proč?

kkiss

18 komentářů:

  1. rúže od miss sporty milujem a make-upy tiež :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle rtěnku od Miss Sporty mám taky, jen tedy odstín 059 a musím s Tebou souhlasit, je úžasná. A ta vůně, mmmm. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty bláho, tak ta rtěnka má opravdu nádherný odstín!

    OdpovědětVymazat
  4. Já značku Miss Sporty moc nemusím, ale mám ráda jejich tužky na rty a ty laky nevypadají špatně. Bohužel rtěnky ani cokoliv jiného mi u nich nějak nesedlo, dřív jsem ji (značku) měla ráda, ale asi změnili složení produktů a teď je to nic moc.

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne kazdemu vse sedne :( ja nemohu ty jejich makeupy :/ kazdopadne laky maji ted bozske, hlavne ty nove, na ktere chystam recenzi, rtenky me mile prekvapily, tak uvidime, co bude dal :)

      Vymazat
  5. Rtěnka vypadá pěkně :) Já mám od MS ráda ty klasické malé laky za 30,- Kč (nebo kolik vůbec stojí) :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja sa stále chystám na ich rúže...ale očarila ma riasenka fabulous lash, ktorú by som si sama asi fakt ani nikdy nekúpila, ale raz som ju z núdze vyskúšala u sestry a zistila som, že na to, že stojí cca 70kč je úžasná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamaradka ma take velice pozitivni zkusenost s nejakou rasenkou, ja zatim vyzkousela dve a nic moc mi teda nesedly :( kazdopadne rtenky a laky jsou super!

      Vymazat
  7. Ta rtěnka ti tak slušííí :) jsi kočka!

    OdpovědětVymazat
  8. Lak 5 in 1 si zajdu zítra koupit. Moc děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  9. super článek ! miss sporty jsem dřív jak teenager používala, ale za posledních tak 7 let jsem si od nich nic nekoupila, prostě mě ani neláká
    ChickWithKick and her life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, stava se to. Treba preci jen nadejde jednou cas a zalibi se Ti lak, ktery si koupis a zkusis :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*