středa 13. listopadu 2013

Kosmická zebra

Ve středu outfitově =)

Čekaně nečekaně zebra..
Tentokrát v podání šátku, který už ani nevím odkud mám a holinek, které jsem si koupila za směšný peníz a do mokra jsou naprosto ideální a velice pohodlné!

Bundu jsem oblékla snad po třech letech, kdy jsem ji dostala od své velice dobré kamarádky, které se mi přestěhovala do Německa.. Ach, zastesklo se mi při psaní těchto řádků, už jsem ji neviděla nějaký ten pátek =( Měla bych to urychleně napravit...

U jediné bundy a svetru si pamatuji a dá se zjistit značka, u zbytku bohužel, nebo je to noname. Takže svetřík FF a bundička od kamarádky z Takka (snad tuším podle lístku správně).




PS: Také se vám někdy stane, že si omylem publikujete článek v den, kdy ho napíšete? Mně se to stalo s tím pondělním, který jsem publikovala už v neděli večer... Štve mě, že i když si toho všimnu a snažím se to předělat, tak blogger na to není nijak přizpůsobený a už mi ho nechá v kanálu novinek a nejde stáhnout. Navíc jsem si všimla, že teď, když to změním na publikování na další den, tak už se nestane neaktivním po kliknutí čtenářů, jak se tomu dělo doposud - zobrazil se vám blog s nápisem typu: Hledaný článek neexistuje, nebo podobná hláška... Tak to je teď passé, nebo já nevím jak na to a budu ráda za každou radu. Pfu.. Pořádně mě to ale rozčílilo =/
kkiss

6 komentářů:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*