neděle 16. února 2014

Aktualizace

Krásnou neděli :)


vám všem přeji ještě z postele, ve které si dávám snídani.
Možná si říkáte, co se děje a co ta odmlka... Je to prosté a důvodů hned několik. Bohužel ten první je technický. Nějak me zklamal a podrazil můj notebook a začal blbnout, takže jsem ho dala do odborných rukou a čekám jeho brzký návrat ve zdravém stavu. Mimo tento problém jsem si ale také poslední dny volna chtěla patřičně užít a tak jsem i učinila a na blog nebyl čas. Mám spousty plánů a nápadů na články a jakmile bude notebook zdravý, vrhnu se zase zpět v plné parádě... 


Zatím se tedy mějte krásně a snad již brzy!!!

Kkiss

6 komentářů:

  1. To je teda lump ten notebook, ale už se těším, až se ti v plné síle vrátí a ty nás zahltíš svými krásnými články :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji kocko :-* vcera mi ho vratili, tak uz snad!

      Vymazat
  2. I mě poslední dobou hrozně zlobí notebook, ale pryč ho dát nemůžu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne se zacinal uz sam i vypinat a hlavne mi nechtel najit wifi, takze jsem se nemohla ani pripojit :( byla to tedy nutnost. Drzim pesti, at se zacne chovat normalne!

      Vymazat
  3. Snad ho brzy budeš mít! :)
    http://anett01.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*