středa 5. února 2014

Aktuální VLASOpéče

S dnešním dnem bych ráda obnovila vlasopéči, kterou momentálně pečuji o své vlasy.
Docela často se mě pod články, kde jsou mé vlasy samosebou vidět =D, ptáte co používám a přesný postup v péči o mé vlasy atp.

V poslední době svým vlasům žádnou moc závratnou péči nevěnuji, což bych měla ale napravit, protože po zimě je znát, že jsou vlasy oslabené a celkově nejsou v takové formě.
I přesto si nijak nestěžuji - věřte nebo ne, ale čím víc budete vysílat pozitivní energii a "fandit" vašim vlasům, tím spokojenější budete vy a lepší vaše vlasy.
Samosebou pro to také musíte něco udělat, ale pozitivní myšlení v lepší vlasy je základ =)


Tak a tady vidíte momentálně nejpoužívanější vlasovou péči.
Není toho hodně, že?
Stává se mi totiž, že teď, ačkoli mám volno, nemám moc času, nebo spíš chuti na to, abych se nějak vyloženě s vlasy babrala. Jsou totiž mnohem krásnější a smysluplnější věci, které teď o svém volnu ráda podnikám a kterým se věnuji =) Tím ale nechci říct, že na vlasy kašlu, to zase ne. Zároveň jsem vybrala to nejvyužívanější také proto, abych vám mohla lépe poreferovat a ne tu plkat blbosti o něčem, co používám jednou za uherák... Pusťme se tedy do toho.

ŠAMPONY
Poslední dobou střídám dva šampony, z čehož jeden je drogerkový a druhý objednávám přes internet třeba na pro vlasy, kde mívají dost často akce a skvělé ceny - také jsem si tam pořídila druhý ze dvou šamponů, který je mou stálicí a neustále se k němu vracím.

Schauma - Cream & Oil



ale nejen ta... Chci tím říci, že jsem s většinou těchto šamponů opravdu spokojená a nemám důvod je přestat používat, ba naopak. Za málo peněz hodně muziky a hlavně tento s olejem , nebo zelený bylinkový, či nová růžová řada, která skvěle voní a měla i docela dost dobrý balzám, který s vlasy opravdu něco dělal.
Konkrétně ale k tomuto šamponu. Je bílé barvy, jeho konzistence je tak akorát, ani moc tekutá, ani nijak hutná. Co na něm miluji, že úžasně pění a jeho vůně je poměrně pěkná. Vlasy jsou vyživené - i když používám ještě vždy kondicionér.
Za mě určo super investice, takže kdo nechcete utrácet moc peněz, pořiďte si ho a vyzkoušejte sami!

L´oreal Absolut Repair
Topka, na kterou nedám dopustit... (foto záměrně nepřikládám, zmiňovala jsem se o něm už tady)
Jakmile jsem ho objevila, od té doby jsem věděla, že se k němu budu vracet. Hodně lidem nevyhovuje, protože tvrdí, že jim vlasy mastí a mají je zplihlé. Jediné co mohu trošku potvrdit, že nějaký mega objem mít po něm nebudete, ale to je logické, protože na nic takového není. Má vám zacelit konečky a vyživovat je a v tom je jednička. Má žlutou barvu a jeho vůně je sladší. Je to taková mateří kašička pro mé vlasy, myji si je s ním, když potřebují vzpruhu, nebo když chci, aby byly krásné - jdu-li někam do společnosti. Vlasy se po něm krásně zklidní a zacelí, jsou jako vyměněné.
Za mě má jednička a stálice. Chytla jsem slevu a tento 1500ml obřík mě vyšel asi na 499,-.

KONDICIONÉRY
Ty také střídám 2-3. Vzhledem k tomu, že jeden už dochází, tak už to budou jen 2, já jsem se ale rozhodla napsat pouze o 2, které používám nejvíce - ten třetí je totiž nový a ještě nevím, co bude dělat s vlasy, nemám ho moc ozkoušený, tak nemohu referovat.

Elseve Fibralogy



Ráda bych tu zapěla samou chválu, ale asi díky tomu, že nemám celou sadu - nebo alespoň šampon, tak se mi posuzuje dost horko-těžko. Voní celkem pěkně, konzistence je odpovídající kondicionéru, ale tím, že je na konečky, tak moc nemohu říct, jestli mám po použití nějaký objem. Hodnotila bych ho jako průměrný kondicionér, který nenadchne a ani neurazí. Alespoň prozatím. Jsem totiž na začátku jeho používání a možná přikoupím šampon, abych vám mohla následovně podat celiství názor.

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor



Na tento produkt jsem toho četla a slyšela už spoustu a rovněž na tom tak budete i vy.. Snad odhaduji správně. Já vám tedy napíši svůj vlastní, objektivní názor na konci tohoto balení...
Jeho vůně je pro mě něco fantastického. Připomíná mi dětství a i ta barva a poměrně gelovo-hutná konzistence mi vyhovuje. Když jsem ho začala používat, přišlo mi, že s vlasy nic nedělá. Postupem času mi ale přišly vlasy už po oplachování znatelně jemnější a poddajnější při vysoušení vlasů. Mé pocity jsou tedy dosti rozporuplné. Používám ho jako kondicionér - bohužel na ty já jsem docela flink, když si zrovna vlasy nemyji při koupeli ve vaně. Zkrátka po opláchnutí šamponu dám kondicionér, chvíli se ho snažím pořádně vmasírovat do vlasů - konečků - a poté oplachuji. Když jsem ve vaně, tak ho tam nechávám o poznání déle a s vlasy to asi také dělá větší zázraky - logicky.
Pro jeho vůni bych si ho ráda koupila znova, pro účinky jsem na vážkách tak 50 na 50 i díky poměrně vysoké ceně.

BC Oil Miracle sprej
Bohužel jsem zapomněla na samostatné foto, tak tento nedostatek prosím omluvte - na celkovém fotu ho ale jistě bez problému najdete =)
Konečně se k němu dostávám s nějakým tým slovem chvály, kterou rozhodně nebudu šetřit. Používám ho do ručníkem vysušených vlasů před vysoušením fénem a miluji ho! Je dvousložkový, což můžete vidět na fotce - oranžový olej je dole a nahoře je oddělená čirá část přípravku. Před aplikací je nutné je tedy smísit - protřepat přípravek.
Poté stříkám většinou od poloviny vlasů dolů, ale nebojím se stříknout ani ne kořínkům - nemusím se bát mastných vlasů.
Nádherně voní, skvěle se aplikuje díky rozprašovači a vlasy jsou opravdu zklidněné vstřebaným olejem a nejsou tedy tak vysušené, působí uceleně, konečky nejsou rozlítané a nepůsobí tolik roztřepeně a navíc tu vůni cítíte ještě dlouho po vysušení.

MASKA
Momentálně používám jen jednu masku, jinak si do konců vtírám BC olejíčky, o kterých jsem už psala a nedám na ně dopustit, takže bych je dnes vynechala.

Elseve Total Repair Extreme



Skvělá záležitost.
Maska nádherně voní, velice dobře se vpravuje do vlasů a vaše vlasy jsou po ní krásně jemné, voňavé a zacelené. Vypadají opravdu zdravě a jak kdyby jste neměli vůbec problém s roztřepenými konečky.
Používám ji když si vzpomenu, většinou ale ve vaně, kdy ji nechám působit klidně i 10minut a poté už jen smyji.

Závěrem fotografie mých aktuálních vlasů - vlasy jsou focené po celém dni, takže jsou celkem rozlítané, každopádně je znát, že už nutně volají po zastřihnutí, na které se chystám. Poté udělám nejspíš upgrade oživených vlasů.


Foto klame - vlasy mám jednobarevné !!!

Tímto s nejpoužívanějšími vlasovými přípravky pro dnešní den končím. Jelikož ale spoustu z nich právě dodělávám, můžete se již brzy těšit na recenzi zase dalších nových přípravků. 

kkiss

12 komentářů:

  1. Celkově mám šampony Schauma hodně ráda :)) teď mám takovou "kapučínovou" řadu :D a zelený bylinkový na mě taktéž čeká v šuplíku. Momentálně ale používám na vlasy Aussie, šampon i kondicionér a sem tam masku Balea :) pak do vlasů vetřu opravdu malinko kokosového oleje aby byly vyživené a jemnější a konečky postříkám bezoplachovou péčí od L'oréal :) !

    OdpovědětVymazat
  2. chci se zeptat máš brazilský keratin ? děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nad Lorealem Fibralogy uvažuji, slyšela jsem na něj docela chválu.

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi ti zavidim, ze mozes pouzivat vsetky tie krasne a vonavucke samponiky. Ja kebyze si s tym umyjem vlasy, tak mam cervenu a supinatu pokozku :( No momentalne som sa dala na Kerastase a zatial mi celkom vyhovuje ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Na takový článek jsem s ehrozně moc dlouho těšila Andrejko, protože se potřebuju nechat inspirovat a přiučit se od dlouhodobých blondýnek, co se péče týče :) já jakmile s vlasy nejsem spokojená tak mám chuť je přebarvit zas na hnědo :D ale pak si řeknu, že na ni přece můžu kdykoliv, ale zpět na blond by to šlo hůř, tak zatím zůstávám pořád blondýnka :)

    Jinak ta Shauma se mi moc líbí, mě vyhovují šampony a balzámy na olejové bázi, takže se po ní určitě podívám, zatím mám Gliss Kur a jsem spokojená :P Taky chystám článeček ;) ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásne vlasy. Vyzerajú veľmi zdravo, čo sa u farbených blondýn málokedy vidí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Same super veci, vacsinu z nich mam sama doma takze suhlasim!

    Posledne dni plavkovej giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi tvá délka vlasů :) Vypadají zdravě! Hodně produktů také používám! Moc krásný článek!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Aussie u mňa boduje na plnej čiare. Aj keď vlasovú kozmetiku často obmieňam, túto značku plánujem používať dlhodobo ♥ Aby som nezabudla, máš nádherné vlasy ;) Ale to už vieš :))

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj,moc prosím - čím barvíš? krásná barva, krásný vlasy :-) ! díky
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  11. máš krásne vlasy :) ja šampóny stále striedam ale aj schauma mi vyhovovala :)

    http://mimslady.blogspot.sk/2014/03/girly-spring-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*