pondělí 10. února 2014

Ples (šaty, líčení)

Při pondělku přicházím s článkem o svém prvním plesu letošní sezóny, který se uskutečnil minulý týden a to konkrétně 31.1. .

Ples se konal na místě, na kterém jsem ještě nebyla a o to více jsem se těšila. Mile mě to tam překvapilo, sál byl sice malý, ale i tak to bylo celkem pěkné prostředí.
Bohužel se jednalo o ples tří maturitních tříd najednou, což už tak super nebylo, bylo to hodně hektické a celkově se mi nelíbila organizace tomboly a ostatních organizačních věcí =/
To ale nic nemění na faktu, že jsem si to náramně užila a utancovala jsem si pár puchýřů =D Nohy mě na botičkách, které měly premiéru, ani nebolely, ale díky výkroji na prsty jsem si uhnala právě zmiňované puchýře =D

Letos jsem vsadila na modro-zelenkavou v kombinaci se stříbrnou. Doplňky se mi podařilo sehnat parádně a i stíny v barvě šatů, které nebyly v plánu, mi krásně celý outfit doplnily.
Nezapomněla jsem fotit a tak vám dnes vše pěkně ukáži =)


Pokoušela jsem se opět jako na Silvestra o vlny, které se samosebou narovnaly, ale tentokrát mi zůstaly trošku natočené aspoň konečky. Jakmile jsem ale dorazila na místo, tak už se vlny opět nekonaly.. Jaro a léto mi snad už nějaké ty vlny, které vydrží, dopřejí.
Kvalitka fotek není vůbec extra, vše je focené telefonem a to z toho důvodu, že do svého psaníčka bych foťák opravdu nenacpala.

Líčení jsem zachovala v barvách celkového outfitu a tedy modro stříbrné, vystínované tmavě modrou - působící až černě. Abych tam měla stříbrnou, nanesla jsem si stříbrné řasenkové třpytky na spodní řasy a tím jsem celé líčení očí umocnila.
Nýbrž jsem nechala výrazné oči, na rty přišel jen lesk na rty ve velice jemném narůžovělém odstínu.

Nejprve líčení očí bez řasenky...





A nyní řasenka plus třpytky na spodních řasách..






Nu a závěrem pár fotek mě v šatech a mých bot..






Bohužel jsem si zapomněla vyfotit nehtíky na rukou, každopádně jsem je měla přesně v barvě šatů a na prsteníčcích byly stříbrné třpytky.
Šatičky jsem objednala z Asosu, psaníčko mám z Německa, botičky jsou z Chorvatska, náhrdelník Německo, náramek netuším.

V případě nějakých otázek na věcičky, kterými jsem líčila, se mě neváhejte zeptat v komentářích.

A co vy a plesy? 
Jaké barvy preferujete?
Jaký byl váš první letošní ples?

kkiss

24 komentářů:

  1. A proto nenosím nikdy boty s otevřenou špičkou už na ples... :D :) Moc Ti to sluší, Andrejko :)
    Já už poplesala a 28.2 mě čeká ještě jeden, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja si proste nemohu pomoci :D a musela jsem je mit.. Takze jsem trpela, ale s vlastnim souhlasem :D
      Super, at se vydari :) me ceka dalsi tyden take ples :)

      Vymazat
  2. Nádherná si byla beruško a to líčení! WOW! Luxusní <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji :-* snazila jsem se a trenovala jsem pred dnem D.

      Vymazat
  3. Andrejko, nemůžu si pomoct, ale ta zelená barva ti moc sluší. Šaty jsou na zádech krásně řešeny, můžu se zeptat, jestli jsi měla podprsenku se silikonovým páskem, nebo jsou střiženy tak, že normální podprsenka pod nimi nejde vidět?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vazne? Tak to moc moc dekuji :) mozna ji casem prijdu na chut a pak ji budu nosit i bezne :) Jinak... Ehm... Jsem "naostro" :D :/ protoze podprsenka normalni videt je a silikonovou jsem nesehnala dle mych predstav :/

      Vymazat
  4. Wow, si naostro? Tak to chcem tvoje prsia :D ja by som ich uz mala niekde ns bruchu. Saty su nadherne, vyzeras uzasne :)
    Mna cakaju v stredu statnice, v piatok idem na svadbu a v breznu este ples. A v cervnu snad aj promocie, takze ja tych akcii este budem mat ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, opravdu naostro =D Nevěřím, určo by to nebylo tak strašné =)
      Mockrát děkuji, vynasnažila jsem se. Téda, tak to je pěkný plán! Přeji tedy, ať se vše vydaří a parádně si to užiješ =)

      Vymazat
  5. Strasne Ti to slusi,saty jsou nadherny:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mmmm... okouzlující Andrejka :) Moc ti to slušelo :* Ty šaty jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné šaty :) Jsi celá krásně sladěná !

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicole, děkuji Ti =) Snažila jsem se, aby vše hrálo se vším a snad se zadařilo =)

      Vymazat
  8. Krásné líčení!! :-) příště at tě zkusi vyfotit zespodu trosku :-) budes vypadat vyšší:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné!!! :) Krásna farba, krásne šaty, líčenie, topánky ! :) Fakt veľmi pekné :) Erika's Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrat dekuji :) trenovala jsem liceni par dni predem.

      Vymazat
  10. ty stříbrné dolní řasy jsou skvělý nápad, vypadá to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :) ja z toho mela strach, ale nakonec celkem oziveni .

      Vymazat
  11. Ty šaty jsou skvělé, strašně dobrý výběr barvy!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnohokrat dekuji, chtela jsem zmenu a jsem rada, ze vysla a i se libi :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*