sobota 1. února 2014

Nové úlovky (Oblečení, doplňky)

Krásný víkend všem čtenářkám (řům)?

Jak jsem se zmiňovala v době, kdy jsem neměla tolik času, měla jsem a stále pro vás mám spoustu věcí, o které bych se s vámi ráda podělila. Jednou z nich jsou nové kousky, které jsem si pořídila už někdy začátkem ledna (to víte, blízcí už si netroufají mi kupovat oblečení a tak většinou dostanu nějaké penízky, které si střádám na doby slev a pak na ně zaútočím), kdy jsem tak trošku sázela na slevy po Vánocích a něčeho se přeci jen dočkala, ale nebylo to úplně ono. Čekala jsem nějaké "totální" výprodeje, závratné slevy... Ale ony byly "jen ty slevy", nikoli závratné a ještě šlo dosti často doslova o hadry, které nebyly hodné ani již zlevněné ceny.

Ani jsem neměla nějaký vysněný kousek oblečení, který jsem si ve slevách chtěla pořídit. Jediné, co jsem si moc přála, byl nový náhrdelník, který by doplnil můj plesový outfit pro letošní rok. Ten se mi nakonec podařilo najít a tak vám ho dnes mohu s radostí představit.
A to je on... Je z neutrálních barev, ale přitom je dostatečně výrazný. Měli ho i v jiném barevném provedení, které uvidíte na další fotce, ale mé srdce zaplesalo pro tento. Dá se totiž mnohem lépe kombinovat a využiji ho i jinde, než na plese. Měla jsem co dělat, abych tam nevykoupila půlku stojanu, protože většina náhrdelníků a i jiných šperků bylo zlevněno na 5€ !!!



Zde je malá ukázka dalších náhrdelníků, které byly vesměs v rozmezí mezi 5 - 15€.


Ze šperků to nebylo ale to jediné, co jsem si pořídila...
Jeden z úlovků jsem vám tu už představila a jednalo se o náušnice v královské modré se stříbrnou.. Ty jsem si také pořídila na stejném místě jako náhrdelník a to v Německu (konkrétně krám jménem FC nebo FA? Teď si nemohu vůbec vzpomenout, i kdyby jste mě tloukli, každopádně něco Fashion - centrum?).
V německém Orsay jsem narazila na slevy bižuterie, kde jsem si ukořistila své druhé velice nápadité náušnice (průhledné slzy s kameny) za pouhé 2€ a třetí náušničky, které tu dnes uvidíte, jsem si koupila už u nás ve městě za 29,- (zlaté kruhy se stříbrnými pruhy). 



Ke šperkům by to bylo vše.. pořídila jsem si ale také něco na sebe..
Nejprve vám představím dva kousky, které jsem si koupila rovněž u nás ve městě. Jeden mi padl do oka ihned, co jsem ho tam viděla viset. A to růžové triko s číslem z kamínků a s detaily z kamínků a průhlednými detaily na ramenou. Je velice příjemné a moc ráda ho nosím.
To druhé je obyčejné černé triko vepředu s véčkem na knoflíčky a vzadu s černou krajkou - jednoduché, ale pro mě tuze krásné.




U oblečení ještě chvíli zůstaneme a vrátíme se na chvíli zpět k nákupům v Německu, kde jsem si pořídila vínovou halenku, která je průhledná, ale přesto velice decentní a moc se mi líbí na těle. Outfit snad brzy. Nu a spolu s ní jsem vám vyfotila své nové balerínky, které jsem si koupila na Botovu asi za 200,- v období slev společně s ještě jedněmi kotníčkovými kráskami. Ani jsem cíleně nekupovala halenku a tahle dvojka se mi doma sešla - bude tvořit skvělé duo =)



Závěrem ještě poslední kousek, který byl "nutností". Vlastním jedno černé třpytivé a zlaté třpytivé psaníčko na plesy... Nemám ale žádné stříbrné. Nakonec jsem narazila na toto stříbrno-šedo-modré? Prostě na zvláštní, ale poměrně světlou barvu a tak jsem si ho vzala, abych měla psáňo k plesovému outfitu.


Z článku o úlovcích ještě v době očekávaných největších slev je za námi a vy už víte, co nového mi přibylo.
V brzké době pro vás chystám ještě kosmetickou část, která se mi nastřádala doma tak nějak po Vánocích a také v brzké době aktualizovaná VLASO-PÉČE, o kterou si v komentářích poměrně často píšete.

Příjemně strávený víkend vám přeji,

kkiss.

21 komentářů:

  1. tak to si perfektne nakupila. Samé pekné vecičky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty náhrdelníky mě posadily na pr*** :-D Jako já bych se v tom obchodě musela nutně zbláznit a pobrala bych všechno jako straka! Skvělé nákupy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cekala jsem, jestli se ozves :D a nezklamala jsi! Mam z toho obrovskou radost :) no jako... Bylo tam toho opravdu spousta a ja se musela drzet...

      Vymazat
  3. Tak to jsou moc pěkné úlovky : Krásný věci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super úlovky, nejvíc se mi líbí ta kombinace halenky + boty, už se těším, až se nám v nich na jaře ukážeš :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam z toho dua obrovskou radost - takova nahoda a hned mam skvely par :) take uz se na to moc tesim, tak snad pekne pocasi prijde brzo :)

      Vymazat
  5. Oblečení jak pro couru, takze k tobě dokonale pasuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli je "obyčejný" černý a růžový tričko a vínová halenka oblečení pro couru, tak myslím, že všechny dívky, slečny a ženy jsou přímo děvky :D omg...

      Vymazat
    2. Me by zajimalo, v cem chodi slecna Anonymka, kdyz je chytra jak radio a tohle ji prijde pro couru :D no jo... Za jeptisku nejspis... Jinak dobre napsano Duhova Bublinu s temi devkami :D a dekuji za podporu :)

      Vymazat
  6. Bože ty náušnice a psanicko... Perfektní :) a těch blbcu co sem pisou si vůbec nevsimej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libi? Mam ze vsech kousku obrovskou radost! Dekuji za Tva slova :) ubozaci tohoto typu me nemohou rozhodit :)

      Vymazat
  7. Krásné nákupy :) Trička jsou moc pěkná

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi oranžový náhrdelník a ty baleríny, ty jsou vážně perfektní.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Tie doplnky sú fakt krásne :)

    Pozývam ťa na svoj blog zasúťažiť si v GA:
    http://nikkienka.blogspot.sk/2014/02/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*