pondělí 30. června 2014

LBracelets - náramky plné síly a osobnosti

Krásný den všem svým drahým čtenářům.

Dnešní článek bude věnován náramkům, ale ne jen tak ledajakým.
Půjde totiž o jedinečné náramky LBracelets, které pro vás vyrábí velice milá, příjemná, ale hlavně nápaditá Lucka.


Ta mi vyrobila dohromady 3 překrásné náramky, které jsem nechala zcela v její režii.
Kouzlo náramků jako takových spočívá právě v tom, že vám vytvoří náramek podle vašich přání. Můžete si vybrat z veliké škály všech možných barevných provedení, korálků, detailů v podobě křidélek. Každý náramek je originál a je jen jeden, protože je vyroben přímo pro vás na míru a dle vašich požadavků.
Já jsem si diktovat nechtěla a ba naopak jsem si přála, aby se Lucka pokusila mě na základě indícií, které jsem jí poskytla, vystihla formou náramků.
Co vám budu povídat... PODAŘILO SE JÍ TO DOKONALE. Stačilo se zmínit opravdu o pár věcech a byly mi na míru vytvořené tři překrásné náramky, z čehož jsem jeden dostala jako bonusový a udělal mi o to větší radost.
Ptáte se, jaké indície jsem Lucce dala a co a proč jsem tedy dostala za náramky?
Tak tedy... Zmínila jsem se, že miluji černou a bílou, protože je to barva mého blogu a oblíbeného zvířete, zebry. Dále také, že mám ráda nápis naděje v angličtině, tedy hope. Nu a potom jsem jen dodala, že krom černé a bílé mám ráda také neonové barvy a červenou. Toť bylo vše. Lucka se mě ještě zeptala na křestní jméno mého přítele a já po obdržení balíčku pochopila proč a vy sami to za chvíli také pochopíte - nebo jste již mohli na základě úvodní fotky článku.

Co mě na náramcích velice zaujalo je osobní přístup k vám.
Vše je s vámi detailně probráno - v případě, že si navrhujete náramek zcela sami - ale hlavně také dodáno. Náramky mi přišly v přenádherné růžové obálce. V ní byla kouzelná růžová krabička s mašlí - jak pro princeznu - a uvnitř byly náramky. K tomu všemu jsem dostala dopis, který byl -pozor - vlastnoručně napsaný, což se už tak často nevidí!!! To mi udělalo tedy dvojnásobnou radost!




Abych tu ale neoplývala jen a pouze svým nadšením a popisky, rozhodla jsem se, že pro vás Lucku vyzpovídám, abyste se dozvěděli něco více o Lbracelets náramcích a také o jejich autorce.

1.Jak vznikl nápad, začít vyrábět náramky na přání?
Už jako malá jsem na sebe vždy věšela spoustu šperků, korálků apod.. Pamatuji si, že mi nebylo jedno co mám na sobě a ráda jsem navštěvovala maminčinu šperkovnici a skříň. Tohle mi zůstalo do dneška, že se ráda věnuji módě. Začínala jsem s menším e-shopem, který se zaměřoval na oblečení, boty, doplňky aj., ale vždy mě to nejvíc táhlo ke šperkům a doplňkům. Mám ráda originalitu a jedinečnost, proto mě neuspokojovala nabídka náramků, se kterými jsem mohla tvořit kombinace. Miluji hodinky a k nim spoustu náramků, tak jsem přemýšlela vždy jak co s čím zkombinovat, až mě jednou napadlo, že bych si náramky mohla tvořit sama podle libosti. Pátrala jsem, jaké komponenty lze sehnat a tak to celé vzniklo. Nejvíc mě baví, že můžu mít pokaždé něco jiného na ruce, jednou mého milovaného partnera, jindy tag, který je mi blízký nebo je významné datum nebo mezník v mém životě. Moje práce se mi stala koníčkem a miluji to, proto se také snažím vyjít maximálně vstříc každému požadavku a  ke každému zákazníkovi přistupuji individuálně.

2.Jaké barvy jsou nejčastěji chtěné?
Černá, bílá, červená, jak v matných, tak voskovaných (imitace perel) provedeních a teď v létě nastupují milované neonky. Jsem schopná ale vytvořit náramek v jakékoliv barvě.

3.Které kombinace upřednostňuješ Ty?
Barvy, barvy, barvičky. Ale vždy se to snažím kombinovat k oblečení, tedy když mám mnoho barev na sobě, tak sáhnu po černých náramcích oživených například barevnými, stříbrnými či zlatými písmenky, ale musím se přiznat, že teď v létě mě nejčastěji uvidíte s neonkami. Nesundavám je téměř vůbec.

4.Kolik náramků máš Ty sama?
Mám jich přibližně kolem 8 nebo 9 kusů, ale moje sbírka se pořád a pořád rozrůstá. :-)

5.Jak by jsi popsala sílu/význam Tebou vyráběných náramků? 
Kouzlo a originalita LBracelets je v jednoduchosti a hloubce významu pro pro každého z nás. Věřím v tyto náramky a jejich ochranu, protože když ti jej vyrobí druhá osoba, která do něj vložila svou píli, energii a hlavně lásku, tak ti zaručeně štěstí přinese a ochrání tě před negativními lidmi, závistí, zlobou a naopak přitáhne jen to dobré. Plno lásky, energie a ochrany, kterou potřebuje každý z nás. Význam náramků je v tom, že do něj vkládáme něco ze sebe, co nás symbolizuje a chceme mít u sebe.

6.Co si přejí zákazníci nejvíce vyrobit?
Tady je odpověď docela těžká, ale troufám si říct, že nejoblíbenější jsou motivy lásky, rodičovství nebo tagy, které vyjadřují jejich emoce a pocity. Když to tak shrnu, tak co zákazník, to jedinečný nápad a přání.

7.Frčí více jména, nebo nápisy?
Myslím si, že je to docela vyrovnané, často se setkávám s objednávkou, kde na jednom je jméno partnera a  k tomu nápis nebo datum, který je spojuje.

8.Kdyby jsi mohla nosit jen jeden jediný náramek, který by to byl (barva), s jakým nápisem a proč?
Jsem povahou extrovert a k životu přistupuji pozitivně, takže veselou barvu. Když by to byl jen jeden náramek, byla by to kombinace růžová, žlutá, oranžová (neonová). Nápis je jasný, mám tento tag i vytetovaný a je to LOVE. Láska. Proč láska? Protože láska je jen slovo, ale potom přijde člověk, který mu dá význam a o tom to je. Když ji člověk projevuje, tak i v práci lásku jak ve vztazích, která baví ho, tak musí být zaručeně šťastný. Láska jako cit je podle mě jeden z nejdůležitějších v našich životech. Proto, i když mi něco v životě nevyjde nebo se naštvu, hned si vzpomenu na moje blízké nebo na něco co mám ráda a hned si řeknu, že mi to za to nestojí a myslím jen na to pozitivní díky lásce.

Tak, to byl vyčerpávající rozhovor s Luckou, která to vše nádherně vystihla a myslím si, že teď už víte, jakou hloubku a kouzlo tyto náramky skrývají.





Já jsem se svými náramky spokojená až až. Mám od každé barvy něco, skvěle se doplňují, ale zároveň dokáží podtrhnout i obyčejný outfit, který okamžitě pozvednou o level výš! Nejraději je nosím ale všechny hezky pohromadě a těším se z toho, že je mohu nosit i u moře do vody a nemusím se bát, že budou rezavé či něco podobného.
Jsou to náramky, které mají opravdu něco do sebe a jsou prostě jiné.





Pokud máte zájem o svůj vlastní náramek, není žádný problém. Ceny se pohybují od 99-169,-. Na náramky se můžete podívat jak na instagramu, tak na facebooku. Na instagramu se můžete také podívat na tvorbu pod hashtagem  #LBracelets.

Jak se vám tyto náramky líbí? Vlastníte nějaký? Jaký by se vám líbil a proč?

kkiss

6 komentářů:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*