pondělí 23. června 2014

Mé VELKÉ letní nákupy (oblečení, kosmetika)

Po víkendové odmlce se opět hlásím =)

Dlouho dobu jsem shromažďovala fotografie "letních kousků" a nových věciček, které jsem si pořídila za jediným "letním účelem". Jelikož za zhruba týden letím na dovolenou, myslím si, že pomalu a jistě nastal vhodný čas na, podělit se s vámi o mé NEW IN v letním provedení.


Bohužel tam není úplně vše, nějaké šaty a letní kousky, či sprcháče jsem pořizovala již nějaký ten pátek zpátky, nebo jsem je zkrátka nestihla nafotit, proto se tu ne vše objeví. To, co se tu neobjeví z oblečení, ale jistě budete moci vidět přímo na mně v outfitu. O kosmetice zase napíši určitě nějaký článek s recenzemi.

Dnes to bude tedy především o fotkách a pár slovech, co mě letos zaujalo, proč. Vzhledem k tomu, že jsem studentka, ráda nakupuji za pár šupů. Miluji nákupy, kde nakoupím hodně věcí za málo peněz, nebo klidně si udělám jen jednu radost a zaplatím za ní zanedbatelné peníze - i když žádná suma tak zanedbatelná vlastně není.
Každopádně ze všech kousků mám radost, většinu jsem kupovala s rozvahou a jejich koupi bych si nerozmyslela.

Jako první bych nejraději začala laky na nehty, kterých jsem si pořídila úctyhodné množství. Bylo to díky akci od Miss Sporty, kdy jste měli dva laky za 34,- (tuším). Toho jsem patřičně využila a pořídila několik odstínů. Miluji barevné léto.




Laky ještě uvidíte na vícero fotkách. Nyní se vrhneme na úlovky, na které byla akce až 50%, která proběhla v Albertu. Koupila jsem si například již ozkoušeného "Anděla na vlasy", ale vyzkoušela také novinku od Nivey na černé tečky.


Kosmetiku opouštíme a jdeme pomalu přes doplňky k oblečení. Tento náhrdelník z květin jsem musela mít, evokuje mi léto, všude květiny a teplo. Opět focen s laky, protože jejich barevná škála se hodí snad ke všemu. Pořídila jsem také efektní zlaté náušnice, které jsou nádherně vidět i v rozpuštěných vlasech.





Květinám jsem letos opravdu propadla, pořídila jsem si totiž leginy s květinami. Nejprve jsem se zamilovala do těchto s modrým základem...


Následovně jsem neodolala a pořídila si je ještě s růžovo-oranžovým základem..


Pomalu se přesouváme k vrchnímu dílu a to tričkům. Letos jsem sázela na jednoduchost, která by šla kombinovat právě například s květovanými leginami. Proto jednobarevné kousky pouze s nějakým menším zdobením či detailem.






Dobrá, nebudu vám lhát... Koupila jsem si i něco bláznivějšího než tato jednoduchá trika. Jde o tílko v neonové barvě s květy z nepopsatelně příjemného materiálu za neuvěřitelných 55,-! Vzala jsem si ho bez vyzkoušení a už teď ho miluji! K tomu jsem si pořídila triko, které mě doslova očarovalo svým řešením, barvou, extravagantností. Motýlí křídla.





Nebyla bych to já, kdybych si k moři nepořídila nové šaty. Vyfotila jsem ty nejnovější a asi nejvíc extra. Strašně moc se těším, až je obléknu k opálené pokožce u moře.





Další divočinou do mého šatníku jsou kalhoty, které opravdu nejsou typickým kouskem. Jsou volné, z příjemného materiálu a úplně jiné než všechny ostatní, které doposud vlastním. Těším se, až vám  je předvedu v outfitu.



Blížíme se ke konci, chtěla bych ještě jednou zmínit své nové modré lodičky, které prostě miluji! Vkládám proto pár fotek s nimi..






Tímto končím vyčerpávající článek o většině mých letních novinek a již zítra se můžete těšit na outfit s nějakou z novinek.

Jak se vám mé úlovky líbí, čemu dáváte letošní léto přednost vy?

kkiss

20 komentářů:

  1. Ty lodičky!!! <3
    Už se těším, až na tobě uvidím i ty šaty a poslední kalhoty. Bude ti to moc slušet :-))

    Užij si dovolenou :-* Nám už se taky blíží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lodicky miluju, ta barva! Ach :-* moc dekuju. Na saty se take tesim, premieru chystam az k mori. Snad vyjde pocasi, tesim se jak mala!

      Vymazat
  2. No teda, samé luxusní kousky :) Té akce v dm na miss sporty jsem využila taky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji. Ta akce byla super, jen moc rychle probrane laky :)

      Vymazat
  3. Krásné věcičky jsi pořídila! Ty lodičky a šaty jsou naprosto luxusní! Užij si dovču :)

    OdpovědětVymazat
  4. tomu sa hovori poriadne nakupy! Ja som si nakupila celkom vela cez vikend v H&M boli super zlavy :)
    Pozývam na letnú Sally Hansen giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda byly :D HM jsem nejak opomenula navstivit, verim, ze jsi take dobre nakoupila :) slevy jsou nejlepsi!

      Vymazat
  5. Miluju všechny ty lakyy! Škoda, že jsem si té akce nevšimla.. Tak příště :)

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda skoda :) jsou uzasne a ty penize - super akce!

      Vymazat
  6. Hned bych šla nejraději taky nakupovat, krásné věci jsis koupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, Jity :) urco to ucin!! Slevy se vyplati a clovek ma dvojnasobnou radost!

      Vymazat
  7. Tak tie laky sú krásne, aj šaty aj lodičky :)

    OdpovědětVymazat
  8. líbí se mi jak máš vše sladěné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, dekuju :) letos miluju barvy a predevsim kvetiny, takze barvy vsude kolem!!

      Vymazat
  9. Brala bych všechno! :D moc pěkné kousky a šaty Ti budou ohromně slušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, snad jo :D ale uz ted je miluji, tak snad se budou libit i v akci :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*