úterý 24. června 2014

Léto plné květin (outfit)

Jak jsem slíbila,

mám tu pro vás outfit s novým úlovkem. Dnes bych vám ráda představila v hlavní roli především své květované leginy a nové lodičky. Uvidíte ale také mé nové jednoduché triko.

Tento outfit se mně osobně nesmírně líbí. Je barevný, hravý, cítím se v něm skvěle a hlavně je rozkvetlý.
Barvičky k sobě skvěle jdou a jsem za tyto úlovky nesmírně vděčná.
Po dlouhé době mě také můžete vidět s kudrnatými vlasy, kterým bude věnován i samostatný článek.


Fotografií je poněkud více, tak snad se vám budou líbit.









Copak říkáte na léto plné květin v mém podání?

kkiss

9 komentářů:

  1. Sluší ti to, boží :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. Takto natočené vlasy ti moc sluší.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to! Pěkný outfit a ty botičky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi pěkně sladěná, sluší Ti to :) a s těma vlnama vypadáš úplně jinak, ale kočka pořád

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný a svěží - tak akorát na léto. Super botičky mám podobné a nosím k nim tyto legíny http://www.superleginy.cz/cz/produkt/leginy-s-kvety.html#13916065 krásně mi zužují nohy:)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné! A ty vlnky tvoje, to je nádhera. Vypadáš jako princezna :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mockrát vám všem děkuji za vaše komentáře, moc jste mě jimi potěšili =* ♥

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*