pátek 20. června 2014

Rybana (outfit)

Když zrovna pospíchám, nebo se vydávám někam jen na skok,

sahám v posledních dnech po zemitých barvách jako jsou černá a hnědá..

V tomto případě jsem to tak trošku rozbila jedním prvkem a to botkami. Sáhla jsem po svých oblíbených maskáčových. Barevně celkový vjem outfitu nerušily, takže proč ne =)

Je to již celkem dlouhá doba, co jsem si upletla rybí cop, proto ten název Rybana =) Rybí cop mám moc ráda, ale poslední dobou jsem na něho nějak neměla chuť, nebo ani čas, takže jsem si ho s chutí užila =)
Změnou ale nebude má oblíbená velbloudí kabelka, kterou zkrátka tahám neustále! Budu tomu muset udělat přítrž a nějakou změnu =)





Také někdy míváte dny, kdy to prostě neřešíte a chodíte celkem nudně/fádně oblečení?

kkiss

15 komentářů:

  1. Byly doby, kdy jsem chodila neustále v teplákách.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž bych nějaké takové supr čupr tepláky měla, chodila bych v nich hned taky =D

      Vymazat
  2. Ladění do hnědé se mi moc líbí a copánek je krásný!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten rybí cop je prostě úžasný a já se ho ne a ne naučit :D Sluší ti to :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, však na tom opravdu nic není =) Děkuji moc =*

      Vymazat
  4. Ach jo já bych chtěla umět rybí cop! :))) Sekne ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu jednoduché, chce to chvíli cviku a půjde to =) Děkuju

      Vymazat
  5. Sluší Ti to :) krásná bundička

    OdpovědětVymazat
  6. mne sa strasne pacia topanky a kabelka:)

    Pozyvam na letnu Sally Hansen giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, aku farbu na vlasy pouzivas? Dakujem :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný outfit. pěkně si všechno zkombinovala a nejvíce se mi líbí ty budnička - ta je nádherná ♥

    PS: Já teď po dlouhé době opět začínám blogovat. Budu ráda za každý komentář :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*