pondělí 2. června 2014

Udělat si život barevnější (outfit)

Tak jsem vás nemohla vypustit a se začátkem dalšího týdne přicházím také s outfitem, který je pořízený zhruba před týdnem, kdy byl krásný den.

Oblékla jsem si na sebe poprvé svou novou sukénku z Collosea. Nejprve jsem se jí trošku bála kvůli volánkům, ale nakonec jsem si řekla proč ne a jsem zato teď moc ráda. Měli ji v několika barevných provedeních, ale má volba padla nakonec na neutrální bílo-béžovou s drobnými kvítečky =)

Abych outfit hodně rozbila a rozzářila barvičkami, zvolila jsem ještě modrou s červenou a po velice dlouhé době obula podpatky. Nejsou to žádné štekle, ale věřte mi, že i na těchto to byl pro mě obrovský nezvyk =)) Zvládla jsem to ale na nich a hned jsem měla dobrý pocit, že jsem nějaké "střevíčky" po dlouhé době vyvětrala.










Sukně, bižuterie set: Colloseum, boty: Selgros, kabelka: styloveonline.cz, hodinky: MK, triko: Terranova?

kkiss

13 komentářů:

  1. Nieje ta kabelka fake ? Zda sa mi, ze ma ine rozmery ako original kabelky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kabelka není MK, myslím, že to tu kkiss psala - má ji z www.styloveonline.cz a bude inspired.

      Vymazat
    2. Ano, presne tak, jak pise Luci :) Kabelka neni original, ale inspired z vyse zminenych stranek.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Aha .. ja som si myslela, ze je original ked som ju videla v starsich postoch, len teraz sa mi nezdali rozmery. Zda sa mi, ze je dlhsia.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna :). Tá červená kabelka tomu dodáva bodku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tu sukýnku a boty bych chtěla :) Zase kočka jako obvykle

    OdpovědětVymazat
  6. To je na mě jako milovníka černé opravdu moc barev :D Ale jednotlivé kousky se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. kráľovská modrá je krásna farba, ty si krásna žena a tou červenou kabelkou si outfit oživila že inak neskutočne :) :) V jednoduchosti je krása:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta královsky modrá je prostě dokonalá a na Tobě se mi Andrejko líbí snad nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty boty! :* ..jsou skvělý ! ;D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*