čtvrtek 7. února 2013

*1000* KisseS

=o* =o* =o*

Název mluví sám za sebe a já tu dnes mám konečně 1000 pusinek pro vás!!!

Mám tu pro vás hned několik fotek v mé úžasné košili, kterou jsem si objednala z Ahaishopping.com spolu s černými šaty (které vám určitě také ukáži).

Dnes bych tento OOTD věnovala ale především mé nové opusinkované lásce.

Nech sa páčí =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o* =o*

Mé nové brýle v akci a PUSA, KISS, BOZK pro vás =)

S čím jsem ladila

Omlouvám se za tento výraz, nevím proč se tvářím tak nepříjemně, povýšeně až namyšleně - neberte si to osobně =)




Přeji vám všem krásný den plný sladkých pusinek =*

Tak jak se vám košilka líbí?

Zítra článek o zbraních a mém střílení.

kkiss =*

8 komentářů:

  1. Konečně:*
    Prosím, jaký je materiál? Mačkavý, nemačkavý, průhledný, neprůhledný? Ještě prosím, jakou si vybrala velikost? Asi do ní taky půjdu:)
    Je krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mackavy je v ramci moznosti, na tele to neni poznat. Propustnost latky neni nijak hrozna :) mam ruzovou podprsenku a je videt jen lehke "zbarveni", je na tele velice prijemna :) Na zastrkani mi akorat prijde kratka :/ stale se mi vytahovala :(

      Vymazat
  2. nice blogpost!!! but the most, i like your header:
    really really fantastic- so pretty!
    lovely greets
    maren anita


    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně upravené fotky :) ladí ti to :)
    Košile je bombová !!

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. perfektne fotky, neskutocna baabika si :)
    :* :* :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*