pondělí 11. února 2013

OOTD stříbrná gepardice

Vrrrrr =*

Dnes tu mám pro vás mé úžasné čtenářky jeden zimní outfit, protože ačkoli venku tu a tam vykoukne slunce, stále u nás mrzne jak když praští a tak je nutnost se teple obléknout.

Než se dostaneme k fotečkám, chci vám moc poděkovat za vaši přízeň!!! Jste úžasné a já doufám, že se i v budoucnu ke mně budete rády vracet. Vynasnažím se pro to udělat maximum!!!!

Nu a nyní k outfitu.
Hlavní roli hraje: zimní gepardí bunda Tally Weijl, svetr se stříbrnými flitry F&F, černé kalhoty NoName, stříbrné kosmo válenky F&F, náušničky Tally Weijl, brýle Asos.


Omluvte prosím odrosty jsem před barvením ;)


Jak se vám líbí stříbrná gepardice?
Zítra se můžete těšit na "nové" vlásky, kadeřnice už je zamnou.

kkiss =*


8 komentářů:

  1. No tahle stříbrná gepardice je skutečně kočka ;)Líbí se mi ta bundička :) A na nové vlásky se moc těším :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší!:) ta bundička je skvělá!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Svetr se mi moc líbí:). Sluší ti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, je muj oblibeny a mam ho jeste ve zlatem provedeni.

      Vymazat
  4. Mňááááu:-*

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*