úterý 12. února 2013

My Hair in New Coat

Jak už jsem se zmiňovala v minulém postu,

navštívila jsem po poměrně dlouhé době kadeřnici. Mé vlasy potřebovaly už oživit jako sůl a hodně jsem si přála rovně/tupě střižené vlasy, což jsem v podstatě vyžadovala i předešlou návštěvu u mé kadeřnice, ale stále mi to nepřišlo "to ono".

Tentokrát musím říct, že jsem spokojená, i když jsem musela obětovat kus svých vlasů k tomu, aby se "rovná délka" srovnala se stranami (které nemám ještě ve stejné délce a teprve dorůstají).

Nebudu to dlouze natahovat a tady je výsledek. Přidávám pro doplnění foto posledního dne stříhání, foto stavu vlasů před stříháním a výsledek.

Den posledního stříhání

Stav před aktuálním stříháním

Momentální stav


I přesto, že se mi vlasy celkem dost zkrátily (i když mamča mi říká, že jí to tak hodně nepřijde) jsem se střihem spokojená a myslím si, že vlasy vypadají hustější a zdravější. A hlavně mám zase "hlavu jako novou" =D.

Co vy a vlásky? A jak se vám líbí rovně střižené vlasy?

kkiss =*

27 komentářů:

  1. Mně se více líbí vlasy sestříhané, to co jsi měla předtím (do špičky). Já sama je ale musím nosit rovné, protože je mám jemné a mám jich tak strašně málo,že sem měla po otříhání na konci jen ocásek :( Jinak máš nádherné vlasy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem po rovnem strizeni zase strasne prahla dlouhou dobu :) takze jsem konecne spokojena :) s tim "ocaskem" jsem si to take zazila par let zpet :/

      Vymazat
  2. Nádherná princezna Zlatovláska :-* Já kadeřnice nemám ráda :D Vždycky když vidí moje vlasy se chtějí nějakým způsobem vyřádit a stříhaly by a stříhaly až bych měla z vlasů mikádo... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :-* Byl to boj najit spravnou kadernici, take jsem s tim mela problemy a panickou hruzu z kadernic, ale nakone jsem nasla a jsem s ni spokojena !! :)

      Vymazat
  3. Mně se víc líbí ten stav před, takové to sestříhané, čehož bohužel nemůžu dosáhnout, protože na to mám moc husté vlasy :-D .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vetsinou byva, chceme to, cehoz nemuzeme dosahnout :D ja jsem konecne spokojena :) Snad se Ti podari dosahnout nekdy take Tveho "vysneneho" strihu :)

      Vymazat
  4. Vlasy máš nádherné a mamka má pravdu, že razantní změna to opravdu není :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :) uhh, jsem rada, ze tomu tak neni jen v ocich mamci. Jsem desna konzerva ( co se vlasu tyce) a jen tak razantni zmena asi neprijde roky :D :))

      Vymazat
  5. krásne vlasy :) páčia sa mi aj do postupna ostrihané,aj zarovno :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje vlasy se mi líbí v jakékoli úpravě:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju =* Ani nevíš, jak mě to těší a jak si těchto slov vážím.

      Vymazat
  7. máš krásné vlasy, ale nevím proč, ale líbily se mi ty konečky před ostříháním :) :D

    Budu ráda když mrkneš na můj začínající blog http://triangleworld.blogspot.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz to tak byva, co clovek to nazor :D ja Ti za nej ale velice dekuji a take za pozvani, rada Tvuj blog navstivim :)

      Vymazat
  8. A já zase umírám z tvých vlasů :D :) Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  9. Máš nádherné vlasy ať jsou střižené jakkoli.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  10. tvoje vlasy su fakt krásne!!! rovno zastrihnuté sa mi páčia.

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé krásné vlasy, zavidim:) Ja se svymi vlasy vedu stale boj, mam je dlouhe asi jako ty, ale stále suche:( ve ctvrtek jdu take ke kadernici tak uvidime co semnou provede:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pani.. Drzim palecky - at vede novy sestrih ke Tve spokojenosti s vlasky si po zime daji rict s uz nejsou tak suche :) resim obdobny problem pres a po zime :/

      Vymazat
  12. mne sa páčia vlasy zastrihnuté rovno :) tiež mám tak :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*