úterý 19. února 2013

LakoHolic aneb 5 nových miláčků od Golden Rose

Už je tomu tak...

Propadám jarní mánii a začínám skupovat laky, aby mé nehtíky dostaly kabátek v podobě nádherných jarních barviček.
Jakou já mám ze všech z nich radost..... Wuaaaa!!! =))))

Stalo se to tak, že jsem brouzdala netem, projížděla nejrůznější blogy a u jedné bloggerky narazila na její úlovek v podobě laku od Golden Rose. Ihned jsem začala pídit kde jsou laky této značky k dostání, jelikož jsem se s nimi nikdy v drogerii tady u nás a ani v Praze nesetkala a zjistila jsem, že je mají v Ústí nad Labem v OC Fórum..

Nejprve jsem si vyhledala internetové stránky Golden Rose a rázem se ocitla v sedmém nebi...
Barevná škála byla nepopsatelná společně s originálními laky s názvem Jolly Jewels - kombinace barevného laku s třpytkami v různých provedení... No oči přecházely a to jsem jen listovala internetovými stránkami a googlovala odstíny na nehtech.

Za asi 1-2 dny jsem si udělala s kamarádkou výlet do Ústí a navštívila krámek s touto značkou...
Myslela jsem, že se zblázním... A to dočista...
LAKORÁJ na zemi!!!

Krámeček už jsem znala, ale vždy jsem ho jen minula a nikdy do něj nešla, protože mě nelákal a já nechápu dodnes proč, proč jsem tam nikdy nenakoukla ?! Prostě blondýna bláznivá!!! =D Jinak tomu nerozumím...
Mám peněženka utrpěla... Každopádně jsem přesně věděla na jaké odstíny se jdu podívat a jaké si chci odnést. Přesvědčila jsem se, že můj internetový "předvýběr" sedí a tak jsem nakoupila 5 nových miláčků. V plánu byly 4 - které jsem si vyhledala a poctivě vypsala na papírek - jenže to bych nebyla já, kdybych si (trdlo jedno ztřeštěný) nenechala ten papírek doma a tak jsem loudila čísla laků z hlavy. Naštěstí jsem se ve všech strefila, takže pamatovák mi ještě (díky bohu) slouží poměrně dobře =D .

Nu a zde jsou všechny mé nové lásky v celé své kráse. Postupem času vám je představím v jednotlových "Lako-postech".

Těšíte se??

Bylo velice těžké nafotit laky tak, abych zachytila jejich skutečnou barvu - tato fotka je asi nejblíž skutečnosti, avšak barvičky jsou mnohem křiklavější, výraznější a zářivější (je na čase se porozhlédnout po novém foťáku, který mi nebude žrát barvy)






Tak to jsou mé nové lásky. 
Neustále musím koukat na lahvičky a kochat se obsahem. Ještě vám je představím číslem a fotem z Googlu, ať je vidíte i z jiných fotek než z mého "žroutbarev-foťáku".

Začněme řadou Rich Color:
Má první láska - 08


Miláček číslo 2 - 12
Poslední krasavec této řady - 26


Další lak mám s názvem: Golden Rose Paris

Číslo 92




Můj poslední miláček a skvost všech skvostů (nejraději bych od tohoto druhu vykoupila všechny), ale už jsem si prostě musela říct DOST! BRZDA!!.. Důvod, proč jsem si vzala z řady Jolly Jewels jen ten, že nevím jak se bude odlakovávat... Proto jsem si vzala jen jeden a uvidíme v budoucnu, určitě se pro alespoň jeden hodlám vrátit.

Zde ukázka odstínů těchto skvostů



Tady už můj úlovek - 113



Jsem nadšená, uchvácená a prostě ... Aaaaah... Už abych je všechny vyzkoušela!

Jak se vám tyto laky líbí?
Znáte tuto značku Golden Rose?

Můžete se těšit na ukázku všech těchto nových odstínů a průběžně i manikúru s nimi =)

kkiss =*











14 komentářů:

  1. Nádherný, tuhle značku znám, mám doma kolem 30 kousků a strašně mě mrzí, že ten obchůdek v Brně zrušili :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy verim, me mrzi, ze jsem se do toho obchudku nevydala uz drive :)

      Vymazat
  2. na mna su dost vyrazne. nenosim take kriklave laky. jediny vyrazny ktory milujem ma nechtoch je cerveny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si snad prijdes na sve v jednom z nasledujicich clanku, kde se budu zabyvat svymi cervenymi :)

      Vymazat
  3. Už se těším na ukázky tvých nehtíků :) :-* hrozně mě zaujaly ty se třpytkami ale ty tvé barvičky nemají chybu ;) Značku zatím moc neznám, ale rozhodně ji chci poznat- Zalíbilo se mi pár láčků ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem se zamilovala a ty trpytkate jsou uchvatne :) oci prechazely a mh s kamaradkou se nemohly rozhodnout. Urco casem pribudou vsechny v akci :)

      Vymazat
  4. Tak ty třpytkaté nemají chybu, Andrejko! :) To se ti nedivím, taky bych měla nutkání vykoupit všechny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Delam si zalusk na dalsi :D je to jako moooooor Marti :) jsem rada, ze mi nekdo rozumi :))) hehe

      Vymazat
  5. Značku neznám,ale barvy jsou moc hezké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take jsem ji donedavna znala jen zlehynka, ale ted ji asi propadnu :)

      Vymazat
  6. tak tady bych si určitě vybrala spooooustu laků :)
    Hanny.

    OdpovědětVymazat
  7. krasne farby, skoda, mojim "tuckam-plackam" taketo farby nepristanu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =( Jej, to je mi líto, ale tak zase určitě můžeš své nehtíky oblékat do jiných kabátků =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*