čtvrtek 28. března 2013

BarryM rtěnky

Krásný den kočičandy a kočičáci =)

Na dnešní den jsem měla připravený sice úplně jiný post, ale nemohu jinak a musela jsem ho vyměnit...

Neodolala jsem a po shlédnutí pár bloggerek, které se pyšnily svými rty zahalenými do barviček rtěnek od BarryM, jsem si musela své "barrymky" také objednat.

Rozhodování to bylo velice těžké, usnadňující okolností pro mě bylo jen to, že některé z rtěnek již neměli skladem a tak jsem objednala tři, které mi byly souzeny.


Musím se vám přiznat a vysvětlit jednu věc, které si určitě ihned všimnete...
Dvě ze tří krásek mají urvanou špičku.. Rtěnky mi přišly samosebou krásně zatavené a tak už asi tušíte, copak se mi podařilo. Ano, urvala jsem si je já husa sama!! Všechny jsem samosebou musela otevřít a pokochat se jejich barvičkami. Myslela jsem si, že jsem je zašroubovala (zavřela) nadoraz, ale omyl... víčko jsem tudíž nasadila dříve, než byly jejich hlavičky schované a tak to dvě z nich odnesly. Nutno podotknout, že víčko se tam dává celkem festově - takže ne tak úplně jednoduše. Zjistila jsem ale, že vás na úplné zasunutí rtěnky upozorní jakési "cvaknutí" - díky tomu už budu pro příště vědět, že mohu nasadit víčko zpět.
Omluvte prosím jak jsem je zhyzdila, nebyl to úmysl =(


Když jsem se vydala na stránky moješminky.cz k objednání barrymek, byla jsem stoprocentně rozhodnutá pouze pro jednu a to Vibrant Pink 62 . Při googlování tohoto odstínu na rtech jsem se ale zamilovala do další a to Peachy Pink 147. Nu a aby toho nebylo málo, do třetice mě přímo bouchl do očí odstín 145 Punky Pink.


Tyhle růžovky mě zkrátka uchvátily. Na jaro i léto mi přijdou naprosto dokonalé. V posledním roce jsem propadla výrazným rtům a odstíny neonově růžové nebo oranžové jsou mou slabostí.


Momentálně jsem nemocná, mám nějaký moribundus.. =/ Bacil se o mě pokusil napoprvé a hned mu to prošlo syčákovi, takže se kurýruji. Tím chci omluvit absenci fotek v akci - tedy na rtech.


Barvičky vám představím jakmile mi bude lépe, myslím si, že se máte na co těšit =)


Znáte rtěnky BarryM?
Vlastníte nějakou, jakou?
Co říkáte na jejich odstíny?

kkiss =*

19 komentářů:

  1. Tak to jsou krásné barvičky :) sice moc rtěnek doma nemám, ale mezi těmito bych si rozhodně svoji favoritku vybrala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To me moc tesi :) a tesim se, az vam je predstavim pekne na rtech v akci :)

      Vymazat
  2. No krásné barvičky, i když ti byly souzeny, myslím že je to skvělá trefa! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký post Andrejko. :-) Já mám také odstín Vibrant pink a ještě si brousím zuby na Marshmallow a Peachy Pink. Také jsem se zamilovala do výrazných, neonových rtěnek, dřív jsem měla jednu, dvě v tělovém odstínu a teď nakupuji o sto šest výrazné odstíny, už se těším, až je v létě vytáhnu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Zuzi :) Nechala jsem se pro koupi Vibrant pink inspirovat i foteckami u tebe :) Peachy pink byla laska na prvni pohled skrz google fotky nu a u te treti tomu bylo take tak. Madshmallow jsem koukala, ze je hodne hodne oblibena nude, avsak mam z ni trosku strach, takze se tesim na pripadnou recenzi, pokud si ji poridis :)

      Vymazat
  4. Zatím žádnou nevlastním, ale moc se mi líbí... krásné barvičky :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, jsem zvedava, jak se vam budou zamlouvat na rtech, sama se jich nemohu dockat, az do nich "oblecu" sve rty :)

      Vymazat
  5. Moc pěkné barvičky :) A vydrží na rtech? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že nevadí, že odpovím za Andrejku. :-) Já mám odstín Vibrant pink a skoro jí vždycky nemůžu dostat dolů, jak drží.

      Vymazat
    2. Jsem rada, ze Zuzanka odpovedela za me, protoze jsem jeste nemela tu moznost je vyzkouset :) takze i ja sama to rada slysim :)

      Vymazat
  6. Odstíny vypadají poravdu dobře.:) Zatím žádnou nevlastním.:)
    Na mém blogu je giveaway, budu ráda, když se zúčastníš.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :)
      Uz jsem take jednou z pokusitelek stesti na Tvem blogu :)

      Vymazat
  7. Neznám tyto rtěnky, ale moc se mi líbí ta tmavě růžová)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je opravdu bombova :)
      Dekuji, zucastnila jsem se moc rada :)

      Vymazat
  8. BarryM rtěnky neznám, ale vypadají opravdu dobře. Poslední měsíce jsem hrozný blázen do rtěnek. Hlavně do těch broskových, naoranžovělých odstínů :)
    Vypadají krásně. :) (a já k nim ráda čuchám :D)

    Evelyn ♡

    OdpovědětVymazat
  9. nepoznám túto značku, ale odtiene sa mi veľmi páčia!

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*