neděle 31. března 2013

Kosmetické nezbytnosti

Krásnou před-velikonoční neděli =)

Jak se připravujete na zítra? Chystáte si vycpávky na vaše pozadí, abyste tak zmírnili nebo snad dokonce zabránili modřinám, které vám hrozí od pomlázek?

Minulý týden jsem se vydala po dlouhé době u nás v Tp do města.
Šla jsem si pouze pro dvě konkrétní věci a to nový štětec na tvářenku a Top Coat lak na nehty.. Ten můj od NYCu totiž už dochází a nechtěla jsem riskovat. Nu a nezůstalo samosebou pouze při něm.. Takhle to dopadlo...


Ale pěkně popořádku.
Projela jsem mnoho blogů s nehty a rozhodování bylo celkem těžké. I přesto, že jsem byla se svým Top Coatem od NYCu spokojená, chtěla jsem vyzkoušet něco dalšího a zjistit tak, jestli by nemohlo být něco lepší, nebo alespoň stejně dobré.

Nakonec jsem se rozhodla pro Top Coat od Gabrielly Salvete. Měla jsem štěstí a pořídila ho ve slevě. Normálně stojí 90,-.
Až ho odzkouším, podělím se s vámi o zkušenost s ním.


Další věcí z nehtové oblasti, o které jsem již delší dobu přemýšlela a celkem často o ní četla, bylo korekční pero od Essence.
Vždy jsem si s přetáhnutím poradila pomocí uchošťourků (chcete-li tupfíků) namočených do odlakovače. Práce s nimi ale nebyla vždy tak precizní a tak se mi mnohdy stalo, že jsem si omylem odlakovala i kus barvy, která byla na svém místě.
Koupila jsem si tedy toto korekční pero se třemi náhradními hroty a vůní třešní. Výhodou je, že i když vám obsah pera vyschne, můžete náhradní hrot namočit do vlastního odlakovače a pokračovat tak v přesném odstraňování nedokonalostí za pomoci skvěle zkoseného tvaru.


Neodolala jsem a pořídila jsem si díky Lucce a její recenzi, kterou najdete zde, tuto řasenku od Loreal. Ach jo, za její zvýhodněnou cenu 155,- jsem ji tam nemohla nechat.


Štětec na tváře jsem už měla a než si pořídím nějakou kvalitnější sadu, s tímto si rozhodně vystačím - cena 33,-


U někoho na blogu (a teď mě zabte u koho, protože to nemohu zaboha dohledat a nejradši bych si zato nafackovala) jsem objevila tento přípravek od Got2B - jedná se o sprej, který v sobě obsahuje roztok soli. Má vašim vlasům udělat vzhled jako od moře. Je na něm psáno, že aplikovat máte buď do vlhkých vlasů nebo suchých a poté vytvarovat jak je libo, nebo nechat vítr, aby si s nimi pohrál. Zkusila jsem ho zatím jen ze zvědavosti na pramen vlasů a má velice tužící schopnost - asi právě díky soli, která je v něm obsažená. Jsem tedy zvědavá, jakého výsledku s ním mé vlasy dosáhnou =)
Normální cena se pohybuje kolem 129,- (jak psala i blogerka, u které jsem na tento přípravek narazila). Já ho ale pořídila v akci za 80,- ? .


Jistě jste si všimli, že veškeré výrobky jsou focené na čemsi v odstínu mint s perličkami...
A pokud jste si toho nevšimli, tak vám to říkám právě teď =)
Jedná se o můj poslední úlovek - lásku na první pohled. Bylo to horší než s chlapem =D , který jde na ulici a tak vás zaujme, že se po něm prostě musíte podívat, ne-li otočit.
Velikost šátku je obrovitánská, bylo mi řečeno, že ho lze nosit také jako pareo.




Všem přeji krásně strávenou neděli.

kkiss =*

17 komentářů:

  1. Ta řasenka je úžasná, mám ji doma a jsem s ní hrozně spokojená!
    Ty Velikonoce mě mrzí :(...už dlouho jsem nezažila ty klasické...pořád jsem v práci..u můj milý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc rada, jakmile dopotrebuji rozdelane, tak po ni sahnu a uz se tesim!
      Jeeej, to me mrzi :( u me uz Velikonoce take nejsou to, co to byvalo.

      Vymazat
  2. Ta řasenka je podle mě jedna nejlepší z drogerie... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Same zaujimave vecicky. To korekcne pero sa mi paci. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chci se zeptat na ten štětec,taky o něm uvažuji.:-) Je celkem hustý? Padají z něho po delší době štětiny? Díky za odpověď.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S prvnim (totoznym) jsem byla naprosto spokojena. Stetiny nevypadavaly ani po case , hustota byla tak akorat, pouzivam se stetiny "rozestoupi" a jsou tim padem hustsi :)

      Vymazat
  5. také mě zajímá ten štětec :) odkud je prosím? :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten korektor v pere si tuším kúpim aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  7. To mi připomíná, že štětec musím koupit taky :-)) Barva šátku je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jsem rada, ze jsem Ti to mohla timto pripomenout. Dekuji :) naprosto ji letos propadam

      Vymazat
  8. wow ten sprej na vlasy vypadá zajímavě! :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*