středa 6. března 2013

Růžové líčení ke Kittynkovskému outfitu by MUA

Pěkný den =*

Jak jsem předevčírem slíbila, tak dnes přicházím s líčením ke svému "růžovému" outfitu s kočičkou.

Došla mi (už asi před dvěma týdny) další objednávka od MUA a tak zkouším všechny možné barevné kombinace a barvičky. Jsem opět nadšená a zamilovaná do svých dvou nových paletek.

Pokud budete mít zájem, stačí se zmínit v komentářích a já své dvě nové paletky mileráda představím =)

Jsme uprostřed týdne, takže je vše v plném proudu a já mám asi krizový den, haha =D
Středy pro mě bývají zlomové, navíc mám volitelný předmět, na kterém musím tvrdnout až do 16.34 - což je celkem vopruz, no uznejte sami =/

Každopádně zatnu zuby a zvládnu to, dám.. Prostě musím, nic jiného mi ani nezbývá.

Konec řečí a pojďme na růžové oči.
Líčila paletka od MUA a to Glamour Days, řasenka byla použita MaxFactor 2000 Calorie curved brush a do vnějších řas růžová MUA řasenka, obočí jsem upravovala setem na obočí také od MUA - Pro-brow.

Jak se vám líbí růžová očka, která se tentokrát nesou v jemném duchu ?

kkiss =*


10 komentářů:

  1. Krásná očička beru :-* jsi moc šikovná ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení se opravdu povedlo, moc ti sluší. Jinak škola do půl páté mi přijde normální čas, my míváme běžně do půl sedmé, v lepším případě šesté a v předchozích semestrech jsme měli třeba seminář do pul deváté, ale to už byl extrém :-D .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je masakr :D to pro me je tohle uz extrem. Vstavam v 5 a domu se vracim kolem pul 7, takze ta skola mi takto rozhodne staci :D

      Vymazat
  3. Tobě takové líčení Andrejko hrozně sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné jemné líčení! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dekuji slecny za vase krasne komentare :-* tuto barevnou kombinaci jsem si velice oblibila a i celkem casto ji nosim :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*