pátek 8. března 2013

Holografické nehty Color Club

Krásný pátek všem blogerkám a čtenářkám =)

Dnes přicházím s jedním z dalších laků, které jsem si za posledních 14dní pořídila.
Tentokrát se jedná o naprostý skvost, který jsem si objednala z moješminky.cz .

Byla jsem velice mile překvapená, že dodání bylo téměř okamžité a ještě jsem dostala na otestování pigmentíky, takže jsem na ně tuze zvědavá a určitě má objednávka na tomto obchodě nebyla poslední.

O jaký lak se dnes bude jednat?
Bude to lak od značky Color Club z úžasné holografické kolekce HaloHues. 
Původně jsem si chtěla pořídit úplně jiný odstín, ale nakonec jsem sáhla po Angel Kiss, jelikož ten můj byl již vyprodaný a upřímně jsem šťastná jako blecha a splnil, ba předčil, má očekávání.

Jeho konzistence je tekutější, štěteček je štíhlý (což mi nevadí, ale mám ráda štětečky v širším provedení) a jeho barva na umělém osvětlení, nebo za záři slunce je naprosto odzbrojující a skvostný, posuďte sami!!

Na normálním denním světle je nic moc, ale "dá se to vydržet", protože za slunečných dnů, či při dopadu světla ve správném úhlu vás odmění nadpozemskou měňavostí blyštivostí a prostě... Aaaach.

Z této řady to asi nebude můj poslední úlovek.
Pomalu a jistě se přesuňme k fotkám, kterými dneska určitě nehodlám šetřit. Tento lak si to zaslouží, co myslíte =)

Jak se vám líbí?
Vlastníte nějaký takovýto lak?

(omlouvám se za různorodou délku svých nehtů, ale mrchy dvě se mi ulomily a mně je velice líto zkracovat další dva, tak doufejme, že rychle dorostou a vás to nijak nepohorší - vím, že ne každý to má rád a nikomu se to tedy nesnažím vnucovat - věnujte prosím pozornost jen laku)

kkiss =*
Zde vidíte několik fotek v různém úhlu s bleskem a bez

Jak můžete vidět, na světle se třpytky odráží a dělají neskutečnou parádu
Po dvou dnech se lak začal lehce odlupovat na špičkách, jak můžete vidět nejlépe na této fotce, avšak to oproti jiným (alespoň mně) nepřijde tak hrozné
Zde foto pod ne moc přímým světlem. Je vidět, že efekt již není takový
Fotečka na přímém světle
Fotka s bleskem 





11 komentářů:

  1. To je krása chci taky takový :-) zaím žadný holograficky nemam:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No je úžasný!! Také se po něm budu muset podívat. :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Wau tento lak uz zhanam dlhsie :) Super sa ti podarilo zachytit na foto lebo to nie je vobec lahke :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře:) líbí se mi hlavně poslední fotkA

    Bublinka

    OdpovědětVymazat
  5. tdy to je vážně moc pěný lak

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné nehty! Moc se mi to líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je úplně skvělé!!! Naprosto mě uchvátil! :) mrsbarborka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*