čtvrtek 21. března 2013

OOTD Brown

Krásný čtvrtek =*

Jak již můžete vědět, o víkendu jsem zavítala opět do Německa a nezůstalo jen u pokukování po krásných jarních kouscích.. Jelikož jsem normální ženská, tak jsem zkrátka neodolala a udělala jsem si radost a to ne jednu, ale hned několik.

Dnes vám představím pár ze svých úlovků.
Konkrétně se bude jednat o hnědou bundu s bílým beránkem, botičky a také nepravý shambala náramek.


V neděli, kdy byla fota pořízena, krásně svítilo sluníčko a člověk měl hned lepší náladu a den. Ve výprodejích zimních kousků jsem si pořidila novou bundu s bílým "beránkem". Mamče se moc nelíbila a celkem mi její koupi rozmlouvala, mému taťuldovi se ale naopak líbila stejně jako mně a tak jsme svými dvěma hlasy přehlasovali ten mamušin a bunda byla doma. Je fakt, že už si jí moc neužiji, ale rozhodně se neztratí a příští zimu mi bude za ty prachy (tuším snad kolem 15€) k dobru.


Bundu jsem kombinovala s klasicky černými kalhotami, vzala jsem si svou hnědou ocvočkovanou kabelu a na nohy nové hnědé lásky, které jsem vám představovala v jarních úlovcích z první série nákupů jen v modré barvě. Neodolala jsem a za super cenu pořídila ještě tyto v hnědém a nejen ty...

Brýle RayBan, kabela NoName, boty Colloseum, bunda NoName


Nepravý shambala náramek zlato-stříbrný, hodinky DKNY

Zítra bych vám při pátku ráda představila svůj nový kousek, který jsem si strašně moc přála a i přes dlouho cestu k němu ho přeci jen pořídila... Kdo ještě nevíte.. mluvím o mint sáčku =)

Tak zítra 

kkiss =*



19 komentářů:

  1. oo, úžasná a zajímavá kabelka!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi kouzelná beruško, bundička i kabelka se mi moc líbí ;) :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Ty barvy jsou krásné! Hezky sladěné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elí děkuji moc, nikdy bych nevěřila, jak moc si oblíbím hnědou =)

      Vymazat
  4. Skvělý outfit, ta kabelka mě dostala :)

    OdpovědětVymazat
  5. vyzeráš krásne zlato :)) ako jazdkyňa na koni :)))

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chňochky chňoch, děkuji moc kočko =* to znělo roztomile =))

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*