pondělí 14. září 2015

Dovolená ve Španělsku: Večeře v El Calé + outfit

Úspěšný start do nového týdne všem!

Pomalu a jistě se opět aklimatizuji a smiřuji s tím, že mám po dovolené a následuje dlouhý podzim se zimou, na který se vůbec netěším a během kterého mě asi žádná další dovolená za sluncem a mořem nečeká.
Protože první dovolenkový článek se vám dle ohlasů líbil, přicházím s dalším. Aby to nebylo moc monotónní, rozhodla jsem se, že vás vezmu s sebou na první večeři, která se konala v italské restaurace El Calé a zároveň vám ukáži, jaký outfit jsem onu první noc zvolila.

Abyste tomu rozuměli. V rezortu, kde jsme byli ubytování, byli jasně dané restaurace na snídaně a obědy, které byly všude stejné - tedy stejný výběr jídel. Večeře ale spočívaly v poznávání nových kuchyní a jídel. Na každý večer jsme měli napsanou jinou restauraci. Dohromady bylo restaurací 5 a my tak stihli všechny vyzkoušet a jednu si dát dokonce 2x.


Jak jsem již psala, první večer nás čekala italská kuchyně. Oba jsme s M. byli šíleně natěšení! Tato restaurace se rozprostírala v posledním domu celého rezortu na úplně druhé straně, než jsme byli my ubytovaní. Díky procházce jsme se podívali po okolí zbývajících dvou částí rezortu a porovnali bazény, které byly u obou dvou krajních budov, jen zrcadlově. Shodli jsme se, že jsme spokojeni s tím, kde jsme my a že bychom neměli, ačkoliv se jednalo o totožné místo.


Vstup do El Calé

Nu a pak to začalo. Stoly se začaly prohýbat a my mohli vybírat. A že toho na výběr vskutku nebylo málo. Nejprve jsem vše v klidu nafotila a pak si šla užívat vybírání mořských plodů a okukování dobrot.


Něco pro milovníky salátu. Každý salátový milovník si tu opravdu přišel na své a mohl si sestavit salát dle libosti a své vlastní fantazie. 


Lasagne ve dvou druzích, pizzy, různá masa, rýže..




To samosebou nebylo vše. Kdo měl chuť na sýr, olivy, nebo nakládanou zeleninu, stačilo si vybrat.


K Itálii samosebou neodmyslitelně patří především těstoviny a také nějaké ty šunky.




Nu a třešinka na dortu... Dezerty. Ano! Trpím absťáky po nich, ačkoliv se do mě po večeři sotva něco vešlo, vždy jsem si šla vzít alespoň něco malého, co jsme s přítelem ochutnali! A věřte, že za ten týden jsme zdaleka neochutnali z dezertů vše, co bychom chtěli.



Prostředí restaurace z našeho posezení a co jsme ochutnali z dezertů.


Dobrou chuť


Nu a závěrem slibovaný outfit. Nic složitého, jen douhé maxišaty z Primarku, které jsem doplnila náušnicemi z H&M, které modrou barvou skvěle ladily k detailům na šatech. Taška potom jedna ze dvou, které jsem měla, takže spíš z nouze ctnost. Ale myslím, že se to přežít dá, co myslíte.



Další poměrně dosti obsáhlý článek z naší dovolené je u konce. Doufám, že vás nenudil a konečný outfit byl jen oživením od toho jídla. 
Mimochodem, líbilo by se vám v El Calé, co byste si tu na zub dali vy?

Opět se budu moc těšit na vše odezvy a já se budu těšit příště =)

kkiss

18 komentářů:

  1. Líbilo? Týjo, nehla bych se z místa :D tolik dobrot, to nám Andrejko nedělej
    Úplně luxusně jste si teda jedli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, jsem strasne rada, ze to vnimas stejne jako ja :D taky jsme se spis kouleli, protoze jinak se hnout z mista moc neslo :D

      Vymazat
  2. Mňam, takových dobrůtek ♥ Tam si musí vybrat každý :) Hezké šaty :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Il! Ano, opravdu si tam vybral kazdy! I nejvetsi vybiravec :)

      Vymazat
  3. Španělsko je moje srdcovka a vždycky bude :)
    A tohle je výborně vymyšlený, že jste to mohli takhle střídat.
    poncho - must have

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem tam poprve a uz se ani nedivim.. Taky se mi to do nej hluboko zapsalo.
      Bylo to vazne prima, vybral si tam kazdy a zaroven to byl gurmansky zazitek :)

      Vymazat
  4. Milujeeem Španielsko! Tiež som sa odtiaľ pred nedávnom vrátila :) Všetky dobroty vyzerajú úžasne a ty si kočka :)

    OdpovědětVymazat
  5. ooo, tolik jídla :)) taky se někdy chci podívat do Španělska...už jenom kvůli těm pomerančům :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem tam prvne a take si to tam zamilovala! Pomeranc jsem nemela ani jeden, ale jejich 100% pomerancove dzusy k snidani mluvily za vse!

      Vymazat
  6. Práve som dokomentovala tvoje príspevky, ktoré som zameškala a pozerám nový post - hurááá :) Vidím, že si si naozaj super oddychla. A samozrejme teším sa už na tvoje nové príspevky :) Popravde hned ako dopisem tento komentár utekám do chladničky na tortu, ked som videla na fotke tie dezerty ach mnam :D Ešte, že máme tortu v chladničke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc dekuji za vsechny komentare, udelaly mi obrovskou radost! Vazim si toho, ze te clanky takhle bavi a pockej na patek, doporucuji si pripravit OPET NECO DOBREHO :D

      Vymazat
  7. hrozně moc ti to na fotkách sluší, úplně záříš :)

    10 things you didn´t know about me

    OdpovědětVymazat
  8. Uplně se mi zbíhají sliny! tolik jídla to je jako ráj :D Moc ti to sluší! :)

    umaleslecny.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*