pátek 25. září 2015

Španělsko: Večeře v americké restauraci + outfit


Rozhodla jsem se, že to budou nejspíš zrovna pátky, kdy vám budu přinášet články z dovolené ve Španělsku. Pro ty z vás, které to už nudí, v pořádku, můžete můj blog dnes zavřít, pro ty druhé, které to stále zajímá a snad baví, směle pokračujte dál, vítám vás u dalšího článku.
Tentokrát vás vezmu na večeři do americké restaurace, kterou jsme zhodnotili jako nejlepší spolu a asijskou.
Aby to nebylo jen o jídle, přiložím opět outfit, který jsem pro tento večer zvolila. Doufám, že si článek užijete, doporučuji si vzít něco dobrého k pití a nejlépe i na zobání, protože chutě se opět budou jen sbíhat, alespoň myslím =)

Hned přede dveřmi nás čekalo "americké přivítání"

Jakmile jsme vstoupili, věděla jsem přesně, na co mě tahle kuchyně utáhne.... na bonbóny!!! Já vím, jako malá..




No a pak tu bylo všude zase jídlo, jídlo a jídlo! Tentokrát kukuřice, osmažené obalené kroužky cibule, tuňák, masa, tortilly hotové, na naplnění, hot dogy, zelenina, nachos, dipy..











Pak přišlo to nejlepší.. Koutek, kde jste si sami mohli sestavit svého burgera. To byl ráj pro přítele. Hned se pustil do kreací =)



Opět nechybělo ani sladké, ale to mě tentokrát nechávalo celkem chladnou, protože jsem tam měla přeci svůj CANDY CORNER!!!




CANDY CORNER

A teď se půjdeme podívat kam jinam než do našich talířů..





Na rozloučenou jsme si ještě cvakli motorku pověšenou na zdi.

Po všech dobrotách detailněji k outfitu. Na americký večer jsem zvolila modrou, protože červenou jsem si nevzala. Večer bylo chladněji, takže jsem sáhla po celočerném overalu, kterému jsem tentokrát vyměnila náhrdelník do modré - náhrdelník H&M a náušnice GATE. Byla jsem bohužel líná chodit v podpatcích a tak jsem zůstala při zemi, ale je pravda, že overal by si zasloužil odlepit od země. 




Tak jak se vám dnes líbilo na skok "v Americe" ? 

kkiss

9 komentářů:

  1. Na skok v Americe se mi líbilo hodně :) To je super sestavit si svůj vlastní burger
    Líbí se mi i ten talířek s bonbonama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc rada! Ano, s temi burgery to bylo prima :) a bonbony, to byl muj raj :D

      Vymazat
  2. To mě zabíjí takové články :D Snedla bych to všechno a ta čokoládová fontána, ach ♥

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mela jsem stejne velke oci, ale zaludek zacal protestovat :D

      Vymazat
  3. Jak laciná štětka. Strašně překombinované.

    OdpovědětVymazat
  4. Aaaach, jak vidím to jídlo, dostala jsem na všechno strašnou chuť! :3 Tohle už mi nedělej, Andrejko :D :)
    Mi se tvůj outfit a líčení -jako vždy!- moc líbí :3 :)*

    Zvu tě na Giveaway u mě na blogu :) > http://janetsonrisa.blogspot.cz/2015/08/givewaway-o-jeden-ze-sprchovych-gelu.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle styl restaurace jsem poznala v Anglii. Škoda, že neco takoveho neni v ČR.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, naprosto mě to zlákalo. Příští týden letím do Madridu tak budu hodně uvažovat jestli se sem nestavím :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*