středa 23. září 2015

Jak si zpříjemnit podzim


Než se vrhneme na další článek ze Španělska, rozhodla jsem se udělat 1. článek s podzimní tématikou.

Ráda bych vám ukázala, jaké věci mi podzim zpříjemňují, jaké barvy preferuji, co ráda nosím, jaké časopisy čtu a na jakých čajích si momentálně ulítám. Zkrátka takový souhrn věci, díky kterým si můžete pochmurné dny zpříjemnit.

Časopisy
Mými dvěma stálicemi mezi časopisy jsou rozhodně Lamour a Elle. Nic jiného nekupuji. Tu a tam, když ma Lamour zpoždění, tak si pořídím třeba Joy, nebo jiný mladistvý časopis jako "zálohu" a tak trošku z nouze ctnost. Nikdy se k nim ale pravidelně nevracím, jako k těmto dvěma. Jediné, co mě dost štve je to, že se mi v poslední době vůbec nelíbí titulky u Elle.

Nápoje
Ke čtení je potřeba mít také něco teplého, když už se zavrtáte pod peřinu, tak ať to máte kompletní. Já si v poslední době ujíždím na těchto třech dobrůtkách. První z nich je novinka od Pickwicku a to čaj s příchutí borůvek. Čaje nesladím a tento mi bez cukru moc chutná. Špatný není ani studený. Nejsem kávový člověk, ale jednou za uherák si ráda dám nějaké slabší čůčo, nejlépe s mlékem.. Vanilková káva je tou správnou volbou. A jako milovnice Rooibosů jsem nemohla odolat ani nové kombinaci vanilka s karamelem - ach ta vůně!

Yankee Candle
Když už si tak ležíme pod tou dekou s časopisem v ruce v jedné ruce a dobrým teplým nápojem ve druhé, je dobré si zapálit vonnou lampu s oblíbeným voskem. Já jich mám doma celkem pěknou zásobu, ale mezi 3 podzimní, na které se vyloženě těším jsou tyto..


Klobouky, šály
Když už člověk musí vytáhnout paty z domu, nejraději si kolem krku omotávám huňaté šály (samosebou ne ty zimní) a na hlavu pak sahám po kloboucích. Rozšířila jsem si kloboukovou základnu a myslím si, že můj podzim i zima se ponesou právě v kloboukovém duchu. Na podzim se najraději oblékám do odstínů tlumené modré, burgundy, šedé, khaki. Dle toho pak volím doplňky. Když zrovna nepotřebuji tahat polovinu pokoje, ráda si vezmu například crossbody od Guessu.




Kožená bunda
Letos jsem si pořídila svou první koženkovou bundu v černé barvě. Ano, vidíte dobře, doposud jsem žádnou černou bundu neměla. Myslím si, že to byla veliká chyba! Nechápu, jak jsem bez ní mohla žít, protože bych ji teď nosila nejraději pořád!

Rtěnky
K podzimním prvkům na oblečení patří i tlumenější odstíny rtěnek. Já jich mám oblíbených hned několik. Mezi mé TOP favoritky patří především sametové odstíny od Golden Rose, ale i Milani rtěnky v krásné mauve barvě a jedné vampy tmavé.




Vůně
Bez vůně jako bez "druhé kůže". Se studenějším počasím sahám čím dál častěji po sladších a kořeněnějších vůních. Mezi ně například patří dámská "Milionka", nová Playboyka, YSL a Katy Perry.



Laky na nehty
Jako velká milovnice lakování samosebou nemohu vynechat laky na nehty. Tam u mě platí to samé jako u rtěnek. Sahám po tmavších a tlumenějších odstínech především červené, mauve a fialové.

Tohle jsou mé podzimní tipy jak si zpříjemnit podzim.
Doufám, že se vám tento tématický článek bude líbit a já se budu těšit na vaše tipy a reakce na ty mé.

kkiss

13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Naprosto souhlasim, ted jsem dostala k voskum druhou svicku a jsem nadsena!

      Vymazat
  2. Tak přesně ses trefila i do mých podzimních oblíbenců až na rtěnky, které moc nenosím :) Hezký článek :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Sice si Elle kupuji, ale nelíbí se mi už moc ani obsah..
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, musim souhlasit s tim, ze to jde s obsahem celkem do kopru. Prijde mi, ze se to ted deje s vetsinou modnich casopisu :(

      Vymazat
  4. Povedený článek :-) Čaj karamel a vanilka piju moc ráda - jestli je to tedy černý. Zaujal mě také nový parfém od Playboye, k němu jsem ještě nečichala, tak to musím napravit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to ten cerny s rooibosem a vanilou s karamelem.
      Miluji, jak dokaze provonet byt! Na novy parfem ( toaletku) mrkni, neni vubec spatna!

      Vymazat
  5. Super fotky:) Zpříjemňuji si dny asi docela podobně, až na klobouky teda:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem rada, jinak letos jsem jim doslova propadla :)

      Vymazat
  6. Katy Perry vuni ja miluji. Vosky YC ja miluji kzdy den palim a uz se tesim na vikend zapalim uvarim caj neco dobreho k jidlu a relaxovat.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vazne? Take je mou favoritkou! Dostala jsem ji jako darek a pripomina mi jednu od Beyonce.

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*