pátek 18. září 2015

Španělsko: Pozvánka k nám do talíře aneb snídaně a obědy

Dobré ranko,
tak a je to zase tady! Pokračujeme v krasojízdě, tedy dovolené ve Španělsku.



Lámala jsem si hlavu, jak to dnes pojmout, aby vás to opět bavilo a nebylo to moc stejné.. Tak tedy, protože máme ráno, rozhodla jsem se vám jako první udělat souhrn fotek našich snídaní. Prosím vás, abyste byli trošku shovívaví. Chutě u nás byly různorodé a radši ani nebudu psát, jaký talíř patří mně a příteli =D. Ačkoliv na vás budeme jistojistě díky nějakým kombinacím působit třeba i jako čuňata, je mi to asi jedno, protože snídaně základ dne a chutě byly vážně různorodé.
Na sebe jen prásknu, že miluji sladké, takže nebude tak těžké poznat, které snídaně asi patří mně, každopádně i přítel si někdy zamlsal. Ne vždy jsme samosebou vše snědli, znáte to, velké oči, ale malé žaludky.. Každopádně jsme se snažili neplýtvat a vždy si vzít tolik, kolik jsme si mysleli, že sníme, případně jsme si šli přidat.

Ještě než se vrhneme na fotografie samotných snídaní, tak vám jen bleskově ukáži, co se k snídaním tak nějak nabízelo a na čem jsem si ujížděla - což poznáte pak i z mého talíře =D

Snídaňový výběr byl opět široký. Slanina, vajíčka míchaná, natvrdo, klasické volské oko, salámy, šunky, klobásy, párky...




Já jsem od druhého dne začala rozhodně ulítávat na Churros, které se sypaly cukrem se skořicí, nebo se nechaly jak byly. Mimo ně tam byla spousta sladkého pečiva, ale i ovoce, lupínků, marmelád atp.






A teď snídaně pěkně na talíři =)






Nu a abychom si ta bříška pořádně narvali dalšími dobrotami, mrkneme se tu rovnou i na obědy, které byly ve všech 5 restauracích stejné, stejně jako nabídka snídání a každý den se něco málo obměnilo. Ta obměna spočívala například ve výměně přílohy - rýže s jinými plody, zeleninou, případně nové druhy masa, špízy, ryby, mušle. Výběr byl opět opravdu uspokojující, navíc si tam přišli na své i vegetariáni, pro které tam byly polévky - a nejen pro ně - dále také opět saláty, sýry a bezmasé směsi. První den jsem opět nafotila většinu věcí, které se na obědu podávaly a zbylé dny už jsem jen sobě a příteli fotila opět talíře s jejich obsahem, který jsme si sami naložili.. Opět prosím shovívavost. Spoustu věcí jsme neznali a tak jsme si je naložili jen proto, že jsme je chtěli ochutnat. Myslím si, že by to tak udělala většina z vás, ale já jen aby, kdyby se tu našli přeci jen nějací rýpalové =)))

Velký výběr masa a ryb byl každodenní samozřejmostí



Každý den byla v nabídce i jiná rýže jako příloha. Tahle černá třeba nevypadá 2x lákavě, ale chuťově bya moc dobrá.

Moc se mi líbilo, že mimo masa a ryb dělali i různě zapečené lilky a ostatní druhy zelenin a zeleninové směsi.



Je libo šunky, salámy, sýry.. 


Máte chuť na namíchanou zeleninovou směs, nebo něco s tuňákem, bez? Chcete si namíchat salát vlastní? Není problém, tady máte ingredience, nechte si chutnat!




Ani u oběda nesmělo chybět sladké, sice v menší míře, než u večeří (s těmi se to srovnávat opravdu nedá), ale výběr byl opět skvělý! Byla tu i zmrzka, které holdovaly především děti a i já jsem jedno poobědové odpoledně neodolala =)





A teď šup k nám do obědových talířů (i s dezerty).


Ano, tohle nevypadá vůbec vábně, ale spíš nechutně! Ty dvě kejdy vypadající jak výkaly, jsou vynikající pěny - čokoládová a karamelová =D Zde se asi očima moc nenajíte, ale spíš vás to odradí. Vězte, že lépe to na ten talířek nandat nešlo =D

A další dny a další obědové mňamky












Uf, další článek plný ŽRÁDLA, a to doslova!!! Je za námi! Pevně doufám, že jste se najedli do sytosti očima a teď si půjdete dát něco dobrého skutečně! =) Musím říct, že na tento ráj na zemi, jak díky gurmánskému zážitku - nebo chcete-li obžerství, a prostředí, budu ještě dlouho vzpomínat a žít z fotek z něj.

kkiss

12 komentářů:

  1. Mňam, takovýho jídla, to jste si museli užívat :) Ale vrátila bych se domů asi o 10 kg těžší :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uzivali ! :D neslo odolat, debuzirovali jsme a ochutnavali! Vahou jsem se nestresovala :D (radsi), preci ziji jen jednou a tak jsme si to uzili doslova dosytosti :)))

      Vymazat
  2. No to je boží! Takhle jsem to měla v Bulharsku :-D

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujem! Bulharsko byl jeden z adeptu na dovolenou :) ale nakonec Spanelsko! Bulharsko treba nekdy priste :)

      Vymazat
  3. Přijela bych stokilová! Měla bych chuť absolutně na vše.. ! Jinak já byla na Krétě, kde to bylo podobné a přivezla jsem si za týden 3kg :D Ty jsi určitě nic nepřibrala, jsi stále krásně štíhlá. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak my jsme samosebou ochutnavali a debuzirovali si co jen to slo :D nastesti si zivota uzivam naplno, takze jsem vahu nijak neresila (radsi :D). Zijeme preci jen jednou, celorocne preci tohle nemame :) Jinak dekuji!

      Vymazat
  4. tolik žrádla :D
    kolik jsi přibrala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nastesti jsem typ cloveka, co si dokaze zivota uzivat se vsim vsudy :) Takze jsme samosebou ochutnavali a debuzirovali si bez ohledu na to, zda-li si privezeme nejaka kila navic :D Pro me totiz neni zivot o deku navic ;)

      Vymazat
  5. No fakt jste si do slova žrali Andrejko :D no úplně tady u toho článku slintám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :D jsem rada, ze to funguje jako spoustec slin ;D

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*