neděle 20. září 2015

První podzimní nákupy (newin)

Ano, i já jsem si už odskočila koupit pár podzimních kousků..

Ať si to chceme připustit nebo nikoliv, podzim již klepe na dveře a je jen otázkou času, kdy začnou zelené listy ztrácet barvu a měnit se v chameleony. Do té doby užívejme posledních paprsků ještě zbytků letního slunce...

Jela jsem nakupovat............... Chvíle napětí... Do Primarku! Překvapení? Ani ne co, já taky ne =) A víte proč? Mám to tam prostě ráda.. Ať si říká kdo chce co chce, nemohu si pomoci, ale já tam téměř vždy seženu nějaké pěkné kousky oblečení. Většina furt všude píše, jak je to super na doplňky do bytu a na malé dárky typu hrnky, svíčky atd.. Abych vám pravdu řekla, do bytu jsem tam něco koupila všehovšudy tak 2x... Ne, že by tam neměli výběr a pěkné věci, ale protože se mi asi zrovna nic do našeho stylu nelíbilo, nebo jsem to zkrátka nemusela tak nutně mít. Hrníčky tam mají krásné, i termohrnky a ty plastové nesmysly na pití - ale ty tedy shledávám jako extrémními šunty, protože jsem si tam 2x něco takového koupila a hned se mi to rozbilo. Takže věci z plastu nesmí do baráku a i vy si na ně raději dávejte bacha, ať je pak nemusíte reklamovat jako já. Zpět k jádru pudla.. Prostě si myslím, že pokud se vám vyloženě nelíbí "primarkovská sezonní móda", tak jejich basic kolekce není rozhodně k zahození. Joo, jestli patříte k té sortě slečen, která prostě jede značky a jakmile to není buhví co a za většinou (bohužel) buhví kolik, pak to je jiná. Neříkám, že to chápu, protože já jsem nikdy nebyla ten typ holky, co by musela mít vše značkové, nebo aspoň něco, abych se chlubila nesoucím se symbolem, ale prostě někdo to tak má, tak mu to neberme.
Za mě... Primark je super NEJEN na nějaké dárky a věci do domácnosti, ale i na oblečení a tu a tam dost na boty a hlavně spodní prádlo. Amen ! =D

A teď k mým úlovkům, nebo se k nim snad nikdy nedostaneme, protože mám dneska nějakou kecavou... Ehm, pardon... Jela jsem tam hlavně s tím, že si pořídím nějaký nový pěkný klobouk .. A ono prd. Sakra, vykecala jsem to dřív, než jsem chtěla, ale je to venku, stejně byste ho totiž na fotkách neviděli, tak by vám to došlo, no ne? Přála jsem si rozšířit svou podzimně zimní kolekci klobouků a nezadařilo se.
"Nákupní hon" na Primark jsme s přítelem podnikli hlavně proto, že nám zbyly nějaké peníze z dovolené a tak jsem rozhodla, že je třeba si udělat nějakou radost na sebe, pro nastávající podzim. Přítel ani moc neprotestoval jako obvykle a tak jsme vyrazili. Vybrali jsme si po dlouhé době sobotu, kterou už nechci snad nikdy víc opakovat, protože jsme neměli nejprve kde zaparkovat a všude těch lidí, to mě doslova se*e a nenávidím to.. Hlavně, když přijdete do Primarku a nemáte tašku, protože prostě nejsou! Stalo se mi to tam podruhé a víckrát už to fakt nechci.. Než se k ní totiž dopracujete - teď jeden tip pro všechny, kteří ji tam marně shání mezi regály a na místech, kde mají být k dispozici.. Zajděte ke kraji pokladen a poproste nějakou pokladní, která jich má za sebou zákonitě minimálně 5, ona vám jednu mileráda podá - ačkoliv třeba nepřidá úsměv, nezoufejte, protože přeci máte vyhráno, ne? Vyloženě mi vadí, když musím věci tahat v ruce. Kolikrát si totiž do tašky chci hodit něco, o čem ještě nejsem 100% přesvědčená a během prolézání regálů si to nechávám rozležet v hlavě. Máte to někdo taky tak? Ačkoliv jsem tentokrát měla s sebou čtvery ruce (rozumějte 2 mé a 2 přítele), než jsem se dobelhala k pokladně, bylo to celkem málo. Poučení a doporučení pro příště... Nebudou-li tašky, první jít na pokladnu, ať je to do čeho dávat a pak vyrazit teprve pořádně šmejdit.

A teď už vážně k těm úlovkům =D Jsem dneska s tím kecáním fakt strašná, tak se nezlobte... Krom klobouku jsem neměla nic konkrétního, co bych si chtěla vzít. Jako první věc jsem ale ukořistila boty. Jednoduché na šněrování za 4€, no neberte je...
Brzy jsem k nim našla skvěle se hodící šálu, která bude pěkně ňuchňací a chumlovací, což já můžu.

První dvojka: botky 4€, šál 8€



Další věcí bylo spodní prádlo. Už minule jsem si v Primarku koupila lacebra, bez výztuže, ve velice krásném provedení v černé barvě za 5€. Tentokrát jsem šla najisto a to pro její kolegyni v bílé barvě. Kupodivu rozšířili sortiment ještě o růžovou, kterou asi drapnu příště, pokud tam ještě bude. Nu a jak jsem tam tak šmejdila, přihodila jsem k ní ještě kalhotky. Původně jsem chtěla vzít nějaké celobílé, abych hezky ladila, ale tyhle mě oslovily natolik, že jsem jim to odpustila. Navíc mají na zadečku krásné řasení.

Lace Bra 5€ + Kalhotky 2,50€



Pak jsem narazila na kalhoty, které nenechaly mé srdce chladným.. Byly skvěle podzimní, ta barva a potisk. Ach! Jediná otázka zněla, kterou velikost? Opravdu se mi nechtělo stát a čekat kilometrové fronty na kabinky, kde bych si vyzkoušela kalhoty a třeba ještě zjistila, že mi nejsou... Bohužel jsem na sobě neměla ani sukni, pod kterou bych si je bývala zkusila natáhnout. Začala jsem tak přeměřovat očima a vybrala jsem nakonec velikost menší... Vedl mě k tomu kup overalu z minulosti, který mi v menším čísle sedl perfektně a větší už by byl moc. Protože jsem byla celou cestu domů nervozní z toho, zda mi budou, během jízdy jsem si přelezla dozadu (jela jsem jen s přítelem) a začala se do nových kalhot soukat... pohled kolemjedoucích aut musel být zajímavý, to vám tedy povím, ale já to zkrátka nemohla vydržet. Jsem magor co? Ale to jsem já =D Vy jste to nikdy nedělali? Podělte se ... 
Konečný verdikt.. Kalhoty sedí, ale chtělo by do nich něco shodit, protože to není prostě 100%. Alespoň motivace do budoucna...

Podzimní kalhoty 11€

Dále následovaly boty.. Kdo to ještě neví, tak jsem botofil, ano.. Už to nejsou štekle, jak tomu bývalo kdysi, ale především slipony. Ano, ani tentokrát jsem neodešla s prázdnou. Líbily se mi asi troje, ale přítel mě zkrotil a vzala jsem si "jen" dvoje. Původně chtěl, abych si z nich vybrala jen jedny, ale já nebyla schopná. Spokojila jsem se tedy "jen" se třemi novými páry bot... Ups...

Hadí slipony 8€

Blýskavé slipony 11€


A jak si to tak pádíme k pokladně, vidím stojan s triky za pár fufňů. Šup, už jsem to tam prohrabovala a nakonec si vzala tohle úžasné bílo černé! Miluji ho a asi ho budu nosit hlavně do školy, abych uklidnila učitele =D A hlavně sebe!!! 

No drama triko 3€


Z hadrů a bot jsem byla uspokojená, takže to bylo vše... Přítel si udělal také radost, tak jsem byla šťastná i za něj a pak ještě do koše přihodila náušnice a něco na krk. No sami řekněte, za ty peníze si člověk musel odnést alespoň něco.

Náušnice 1€, Náhrdelník 1€

Náušnice alá zebra


Aztécké modré náušnice


Řetízek


Tadá! A jsme na konci. Ani to nebolelo ne? Teda doufám, že vás nebolí oči, pokud jste poctivě dočetli až sem. Mě už trošku bolí prsty, ale neupadnou mi, no ne.
Těším se moc na to, až se se mnou podělíte o to, čím novým se zaplnil váš šatník, jestli máte Primark také jen na dárky a doplňky do bytu a jestli děláte crazy věci jako já - třeba se za jízdy v autě soukáte do nových kalhot.

Mějte se moc prima!

kkiss

16 komentářů:

  1. Veľmi pekné veci si si kúpila, páči sa mi najmä šálik a podprsenka:) Primark aktuálne veľmi po ruke nemám, ale keď som ho párkrát navštívila v Anglicku, odchádzala som tiež pekne nabalená a nestalo sa mi, že by som s nejakými vecami odtiaľ mala problém... Myslím, že existujú aj oveľa horšie obchody, čo sa kvality vecí týka:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam na to hodne podobny nazor a jsem rada, ze se shodneme... Taky si myslim, ze jsou na tom kvalitne daleko horsi kramy.

      Vymazat
  2. Mám chuť taky si jít zashopovat! Nejvíc se mi líbí podprsenka, šál a boty se třpytkami:)! Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné na giveaway o filtrační konvici Brita se třemi náplněmi a dvě vstupenky na veletrh ForGastro & Hotel. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, jednou zacas je nutne si udelat shopovaci den :)

      Vymazat
  3. Krásné věci, nejvíc se mi líbí botky na šněrování :)

    Neon Navy or Neon Kiss?

    OdpovědětVymazat
  4. Ta podprsenka a boty jsou moc hezke:))

    OdpovědětVymazat
  5. Pekne veci sis poridila ja si tam dneska poridila takove krasne pyzamko.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní kousky :) Moc se mi líbí kalhoty a slip-ony a doplňky jsou taky krásné :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  7. Andrejko, skvělé nákpuy :) Hodně se mi líbí blýskavé slip-ony. Zrovna v sobotu jedeme do Vídně do Primarku, tak už se nemůžu dočkat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blyskace me totalne uhranuly! Urcite jsi si nakupy uzila, jeste k tomu ve Vidni!

      Vymazat
  8. Bezva nákupy! Moc se mi líbí tričko NO DRAMA a slip-ony :) Doplňky vypadají také suprově. Máš moc pěkný blog!!!
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za pochvalu, velice me to tesi! To triko je prdacke a povedene :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*