pondělí 21. září 2015

Není zebra jako zebra (outfit)

Dlouho jsme tu neměli něco s mým oblíbeným zvířátkem, nebo spíš s jeho kůží a kdo už mě zná, tak i bez přečtení názvu dobře ví, že se jedná o zebru.

Tohle triko jsem musela mít ihned, jak jsem ho uviděla. I kdyby mi snad nesedělo dle představ, tak bych si ho vzala. Ne, to zase asi ne, ale zkrátka se mi líbilo natolik, že jsem si vysnila, aby mi padlo a ono tomu tak bylo. Je bílé, zdobené černými zebrami a asi i žirafami. Moc se mi líbí, že některá zvířata jsou ještě zvýrazněná kamínky, které se decentně třpytí a odráží světlo. K tomu jsem si oblékla modré kalhoty, které jsem si ve slevách pořídila také v Gatu, stejně jako triko. Jsou z poměrně příjemného materiálu, takže proč ne. Barevné kalhoty mám jen lososové a modré jsem si vždy přála mít, takže to mám odškrtnuté. Dalším výrazným prvkem jsou stříbrné boty s ostny, které jsem neměla hodně dlouhou dobu na noze. Objednala jsem je již před nějakým rokem na internetových stránkách Boohoo. Miluji, jak se blyští na slunci a přitahují pozornost. Je to něco pro straky, i když někdo je bude určitě považovat za kýč, já je budu snad vždy milovat! A to mi nikdo nevezme.

Doplňky jsem volila jednoduché. Klasika - na rukou hodinky od MK, bohužel své stříbrné DKNY jsem si vzít nemohla, protože jsem se stále nedokopala k výměně baterie.. Tak snad již brzy, protože ke stříbrnému outfitu by se hodily rozhodně víc. V uších už pak jen průhledné hranoly, na které jsem skoro také zapomněla, že je mám.
Jednoduchá stříbrná kabelka sportovnějšího rázu byla pak už spíš nutnost, abych měla všechny své věci kam dát =)
Po světlých barvách jsem sáhla po dlouhé době, protože jsem se vrátila z dovolené a byla ještě opálená. Teď už opálení postupně mizí, takže se vracím ke svým standardním a tmavším odstínům =)







Mějte se famfárově a dejte mi vědět, jestli by se měly žirafy a zebry kamarádit =D Ba ne, dejte mi vědět, jak se vám tento světlý outfit líbí ;)

kkiss

14 komentářů:

  1. Líbí se mi moc! Hlavně ty mintové kalhoty, které Ti sluší. Myslím, že mint je pro blondýnky jako stvořená. A hlavně to opálení! Jsi nádherná, Andrejko <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, musim rict, ze se mi ta mint na svetlovlaskach moc libi! Akorat mi celkem zkracuji me uz takhle dosti kratke nohy :D Opaleni uz se vytraci :( loupu se kazdym dnem ;(

      Vymazat
  2. hodně povedený outfit, je nevšední a propracovaný hned bych se do něj oblékla opravdu palec nahoru
    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, moc me tento komentar a reakce v nem potesila! Dekuji moc! Vazim si toho!!!

      Vymazat
  3. Outfit je bajecny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*