sobota 12. září 2015

Připoutejte se, prosím! Odlétáme..

Po menší odmlce se opět hlásím v plné parádě.

Řeknu vám... brrrrrr, to je tady zima, co tu panuje a to se včerejší večer celkem vybralo počasí a vysvitlo sluníčko.
Jak jste si asi mnozí všimli, byla jsem teď pár dní neaktivní a psala jsem vám jen malý pozdrav z dovolené. Protože není nic nekonečného, tak už jsem zase zpět a jak jsem slíbila, přicházím s prvním článkem, který se bude týkat právě odletu!

Chvilku to letos nevypadalo, že někam vůbec odletíme... Předcházelo tomu dlouhé hledání, které se zdálo být chvíli až neúspěšné. Když už jsem myslela, že mám onen ráj na zemi, téměř před nosem mi ho vyprodali. Vybírali jsme dohromady ze tří destinací a to Řecka, Bulharska a Španělska, které to nakonec vyhrálo. Důvod byl prostý.. Resort se mi líbil nejvíce a splňoval většinu našich požadavků jako stravu all inclusive, moře nebo oceán v blízkosti hotelu atp. . To, co jsme nakonec zvolili nám asi bylo souzeno, protože pět dní před odletem se objevila volná místa, která někdo pustil a tak se nám přes další komplikace nakonec úspěšně podařilo dovolenou rezervovat a tak už jsme jen očekávali den našeho odletu.

Minulý rok jsem trpěla nějakými podivnými klaustrofobickými pocity a to jsme měli letět jen 1hod a 25min. . Způsobeno to bylo nejspíš tím, že nás nechali téměř hodinu sedět v letadle, kde se nic nedělo a nikdo nám dlouhou dobu nebyl schopen říct, co se děje a proč stojíme...
Cesta nazpět pak proběhla už v naprostém pořádku a mém vnitřním klidu, ačkoliv jsme opět čekali v letadle na 3 pasažéři téměř 30 minut.

Jak jsem tedy psala výše, vyhrálo Španělsko a konkrétně hotelový řetězec Barceló. Hodně jsem pročítala recenze, koukala na fota přímo od návštěvníku a několika z nich i osobně napsala, abych se dozvěděla nějaké detaily a upřesnila si nejasnosti.

2.9.2015 přišel den D a v 18:15 se naše letadlo mělo odlepit od země a za zhruba 3 a půl hodiny přistát v Seville.

Čekání na odlet ruku v ruce ♥

Naše letadlo připravené k nástupu.

V oblacích.

Občerstvení během letu.

Na kukačku do našeho pokojíčku.

Výhled z našeho pokoje krátce po našem ubytování. 

Po příletu se to v našem případě samosebou nemohlo obejít bez komplikací a přijel mi na pásu rozdrbaný kufr, který je starý jeden rok a minulou cestu dal úplně v pohodě, jenže tentokrát se k němu asi moc pěkně nechovali, protože žralok byl fakt pěkný.. Nenechala jsem si zkazit náladu, přestože jsem skoro 20 minut řešila, aby mi sepsali nějaký papír. Byl to docela boj, protože ženské, co měly toto na letišti na starost uměly anglicky jen velice málo a i se základy byla docela dost velká jazyková bariéra.
A abychom tomu dali třešinku na dort, tak jsme si zapomněli v autobuse, který nás rozvezl do našeho resortu, klobouky v horní úložné přihrádce...

Nevěděla jsem, zda-li vám ukázat první den se vším všudy, tudíž od snídaně, anebo jen ryze fotky od bazénu a kouzelných cest k oceánu. Ale protože jídlo v tomto resortu bylo samo o sobě jako v ráji, rozhodla jsem se mu věnovat samostatný článek, který buď shrnu a vezmu vás do všech 5 restaurací, které jsme měli možnost navštívit a každá byla jiná jak tématicky, prostředím, tak jídlem, najednou, anebo nějak postupně. Proto dnes snídani přeskočím a ukáži pár fotek z prvního dne, když jsme se vyspali dorůžova a šli si obhlédnout okolí.

Časně ráno kolem bazénu nebylo ani živáčka. Musím říct, že celý prostor působil velice čistě. Přes bazén vedl i dřevěný můstek. Na jedné straně byla hloubka téměř po krk, na druhé tak do pasu.







Samosebou jsem neodolala a musela jen nožkou okusit vodu v bazénu. Hrnuli jsme se první den především omrknout oceán a pláž, takže bazénová koupačka přišla na řadu později.

Začátek cesty k oceánu začínal velice slibně, pěknou přírodou, která skýtala velké množství cyklostezek.



Na konci této dřevěné cesty se měl rozprostírat oceán. Cesta vedla mezi Piniemi a písečnými dunami...



A pak to přišlo... Zastavili jsme se a zatajil se nám oběma na okamžik dech... před námi se rozprostíral širý Atlantický oceán.



V tu chvíli jsem nevnímala nic jiného, než zrychlený tlukot svého srdce a to teplo rozlévající se v mém nitru, které mě ovládlo.



Zlatý písek nás hřál až po naše kotníky a mušlí bylo na každém kroku několik!



Oceán byl teplý a zároveň osvěžující! V tu chvíli byl poměrně živý, ale oproti jiným dnům ještě v mírnější verzi.

5km dlouhá pláž se zlatým pískem a širým oceánem!



Psaní do písku, to se muselo hned vyzkoušet.. No a chybička se vloudila =D

A to by bylo z prvního dne asi tak vše. Večer jsme se šli po vydatné večeři projít po okolí a poté jsme si dali pár drinků u krásně osvíceného nočního bazénu. První den jsme si tedy užili na jedničku a vstřebávali jsme dojmy a zážitky.
První článek je poměrně rozsáhlý, ale snažila jsem se ho proložit hromadou fotek a jen popisky, aby vás o to více bavil.
Dejte mi prosím vědět, zda-li se vám tato forma líbí, jestli budete mít případně zájem o nějaký podobný článek z dalšího dne, nebo jestli vás vyloženě zajímají jen outfity a případně jídlo.

Pevně doufám, že se vám po odmlce tento článek líbil a že na vás všechny z fotek dýchne alespoň trošku slunce, slané vody, pohody a lásky ♥

Krásný den vám všem a budu se těšit na komentáře =)

kkiss

14 komentářů:

  1. Ta cesta k oceánu a pak samotný oceán a pláž ♥ Myslím, že jste si vybrali naprosto nádherné místo
    Moc krásné fotky, takové články z dovči já mám moc ráda, těším se na další :) Mně zajímá určitě úplně všechno, takže šup šup do dalšího psaní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc rada, mam nachystaneho od vseho trochu, pokusim se to nejak prokladat jako outfity, clanek o jidle, prostredi atd :)

      Vymazat
  2. krásný :)
    článek se mi líbil a čekám na další :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, Španělsko hodně závidím :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, musim rict, ze me to mile prekvapilo! Ta priroda byla kouzelna a i prostredi hotelu jsme si vybrali skvele!

      Vymazat
  4. Nadherne fotky. Do Spanelska bych se rada podivala.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Misko! Doporucuji, ta nase cast, ve ktere jsme byli my, byla pomerne civilizaci nedotcena, takze raj na zemi!

      Vymazat
  5. Jéé..tak tam je to skutečně nádherné:)
    Do Španělska bych jela hned. Zatím jsem tam byla jenom na poznávačce, k moři se teprve chystám:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poznavacka musela byt rozhodne zajimava, tim spis, jestli slo treba o Madrid. Napriklad Sevillu jsme videli jen jako mesto a architektonicky se mi libila vice rybarska vesnicka Punta Umbria.

      Vymazat
  6. Ty se máš, hned bych jela na dovču a ještě do Španělska:( tak si to tam užívej:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju, bylo to tam jako v pohadce, byla jsem nadsena a mile prekvapena!

      Vymazat
  7. Práve komentujem tento príspevok apozerám, že si sa už vrátila z dovolenky :) Verím, že si si zároveň príjemne oddychla a zrelaxovala a zároveň na takej skvelej dovolenke, že si sa aj inšpirovala k dalším super príspevkom na blog ako doteraz :)

    OdpovědětVymazat
  8. Boží článek! Andrejko, chci další :D Musela to být parádní dovča <3 Krásné fotky!!

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*