úterý 6. října 2015

Camel coat (outfit)

Krásné ranko,

tak u mě už se chystá, popíjí čaj a snídá, do toho píši článek a snažím se ze sebe udělat člověka. Ano, hektická rána se vrátila, takže už žádná pohodička, ale pěkný shon..

Abych tu nedělala zbytečně dlouhou prodlevu od článků, vytahuji další ze svého pomyslného šuplíku, který jsem vyfotila cca před 10 dny a dnes se dočká své premiéry. Půjde o velbloudí kabát, který jsem dostala ke svým narozeninám a moc jsem si ho oblíbila. Jemná varianta s bílým noname trikem a krajkou, doplněný bílými náušnicemi skvěle se hodícími právě k triku a tentokrát ještě s mokasinami, protože ten bylo poměrně krásné počasí.

Klobouk tu máme opět, tentokrát ve světlé variantě, jak jsem se už několikrát opakovala, tak tu budou teď dosti často, protože jsem si je oblíbila natolik, že je nosím téměř denně. Mrzí mě, že jsou poslední články tak strohé a bez "příběhu", ale není času nazbyt, tak snad mě pochopíte a jakmile bude chvilka navíc, pustím se opět do něčeho obsáhlejšího.










Mějte moc prima den a ať vám to utíká!

kkiss

12 komentářů:

  1. Miluju tuhle barvu a kabátek je naprosto úžasný :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti dekuji, Il! Ta barvicka se mi take moc zalibila a jsem za nej rada!

      Vymazat
  2. Prosím prosím odkud je klobouček a ten kabátek?
    Přesně takový kabátek sháním a ne a ne na něj narazit :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klobouk je z velkoskladu z Prahy, pokusim se sehnat dalsi, byl by za 299,- (plus posta). Kabat mam od nas z Teplic, ale myslim, ze podobny prodavaji v OK shopu a i v delsi variante :)

      Vymazat
    2. přesně, já jej mám z ok shopu :) měli kratší, i delší.
      outfit & giveaway

      Vymazat
    3. Děkuji Vám...achjo, škoda, že nemám poblíž žádný OK shop :(

      Vymazat
  3. Sluší ti to :) tyhle kabátky miluji, mám ho v šedé barvě :)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám a další Tepličanda. Jsem ráda že nás je víc. :) Jinak kabátek je moc hezký

    OdpovědětVymazat
  5. Kabátek se mi moc líbí střihem i barvou :) Sluší Ti to Andrejko, máš samé super outfity

    OdpovědětVymazat
  6. Moje barvy! Moc hezký outfit, Andrejko. Líbí se mi klobouk, jeho zajímavá zvlněná krempa, bohužel mě moc nesedí, spíše mám ráda tu klasickou rovnou krempu. Kabát je super! Na podobný jsem se dívala na několika eshopech, ale mám strach z materiálu, který na hodně fotkách vypadá, že se bude krčit nebo nezahřeje. Chtěla bych v podobném střihu vlněný :).

    OdpovědětVymazat
  7. Tééda outfit máš parádně zkombinovaný! Líbí se mi, jak ladí barva kabátu společně s kloboukem, kabelkou a botami. :)
    Jinak chci tě pozvat na mojí narozeninovou GIVEAWAY na mém blogu ;)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí barvičky a klobouk je skvělý, ale na něj prostě nemám odvahu, tak třeba k nim časem taky dospěji :)
    Naiv by Iveta Vankova

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*